"Hafiz Suip Terlibat Pergaduhan di Jalan Raya, Rakan Dedah Kisah Sebenar!"



Wow! Dunia hiburan dikejutkan dengan insiden yang tak disangka-sangka melibatkan penyanyi terkenal Hafiz Suip. Tular sebuah video yang memaparkan Hafiz sedang terlibat dalam pergaduhan dengan seorang lelaki di sebuah jalan raya pada petang Jumaat. Kejadian ini memang buat ramai tak percaya, lebih-lebih lagi bila tahu siapa yang terlibat!


Seorang rakan rapat Hafiz, Uthman Daud, tampil memberi penjelasan mengenai punca sebenar pergaduhan itu. Menurut Uthman, semuanya bermula apabila sebuah kenderaan mula 'cucuk' kereta mereka dari belakang. Provokasi dari kedua-dua pihak pun mula terjadi, hingga akhirnya pemandu tersebut memberhentikan kereta mereka di tengah jalan. Keadaan makin tegang bila pemandu itu tiba-tiba menyembur muka Hafiz dengan pepper spray!


"Saya cuba nak leraikan keadaan, tapi pemandu tu tetap agresif dan terus meluru ke arah Hafiz," kata Uthman yang juga terkena tempias serangan itu. Uthman turut mengalami sesak nafas dan cedera akibat insiden tersebut, sehingga terpaksa mendapatkan rawatan di hospital.


Insiden ini dipercayai berlaku di Sarawak, dan rakaman video yang tular itu dirakam oleh orang awam yang kebetulan berada di tempat kejadian. Menariknya, perakam video itu sendiri pada awalnya tidak menyedari bahawa individu yang terlibat adalah Hafiz Suip!


Kalau korang nak tahu lebih lanjut tentang apa yang berlaku, pastikan korang terus ikuti perkembangan cerita ini. Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan korang. Mesti diorang pun nak tahu kisah di sebalik kejadian panas ni!

Previous Post Next Post

Contact Form