Hajar Hanif Kini Sah Bergelar Isteri Influencer Azwan Aziz!



Wow, berita gembira dari dunia hiburan tempatan! Personaliti media sosial yang terkenal, Hajar Hanif, baru sahaja sah bergelar isteri kepada influencer popular, Azwan Aziz. Majlis pernikahan mereka berlangsung pada pagi Sabtu, tepat pukul 11:30, di Masjid Asy-Syakirin, Kuala Lumpur.


Pernikahan ini diuruskan oleh bapa pengantin perempuan, Mohd Hanif Gohar Rahman, dan disaksikan oleh jurunikah, Syed Abdullah Syed Nordin. Walaupun majlis ini diadakan secara sederhana, ia tetap penuh dengan makna dan keindahan.


Pengantin lelaki, Azwan Aziz, menyerahkan RM300 sebagai mas kahwin dan lima dulang hantaran kepada Hajar. Wang hantaran pula dirahsiakan. Sebagai balasan, Hajar, atau nama sebenarnya Siti Hajar Mohd Hanif, 28, turut menyerahkan tujuh dulang hantaran kepada pihak lelaki. Majlis ini dihadiri oleh 50 orang ahli keluarga dari kedua-dua belah pihak, meriah dengan kehadiran orang tersayang.


Tak ketinggalan, majlis resepsi Hajar dan Azwan, 33, dijadualkan pada malam yang sama di Madras Darbar, Semenyih, Selangor. Pasti meriah!


Untuk pengetahuan, Hajar pernah berkahwin dengan influencer Mikhail Isaaq pada 1 Januari 2017, namun pasangan ini bercerai pada 5 Disember tahun lalu. Dari perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan dua cahaya mata, Mikhail Darwish, 5 tahun, dan Mikhail Darris, yang baru setahun. Kisah rumah tangga mereka pernah tular di media sosial selepas Hajar mendakwa dia dijatuhkan talak tiga oleh bekas suami.


Jangan lupa untuk kongsi berita gembira ini dengan kawan-kawan anda! Klik butang kongsi di bawah untuk memberitahu mereka tentang perkahwinan bahagia ini. 💍🎉

Previous Post Next Post

Contact Form