Hasnol Pilih Akauntan Sebagai Calon Isteri: Kahwin Kali Ketiga Disember Depan!


Khabar gembira dari dunia hiburan! Penyanyi popular Hasnol, atau nama sebenarnya Hasnol Hassan Ariff, 54, telah mengumumkan bahawa dia bakal berkahwin kali ketiga pada bulan Disember nanti. Kali ini, pilihan hatinya adalah seorang wanita yang dikenali melalui platform TikTok!


Menurut Hasnol, dia mula menjalinkan hubungan serius dengan wanita tersebut kira-kira dua bulan lalu. Malah, keluarga mereka juga sudah memberikan restu untuk perkahwinan ini. Siapa sangka, jodoh Hasnol datang dari Temerloh, Pahang, dan wanita ini bekerja sebagai akauntan di sebuah syarikat swasta.


“Berkenalan di TikTok selama empat tahun, tapi kami baru mula bercinta secara serius sejak dua bulan lalu. Keluarga dia pun dah setuju untuk kami berkahwin pada hujung tahun ini,” kongsi Hasnol dalam satu sidang media di Konsert Telan Kaset 90an di Seri Pacific Hotel, Kuala Lumpur.


Hasnol enggan mendedahkan identiti bakal isterinya yang berusia 40-an, tetapi dia memberitahu bahawa mereka merancang majlis perkahwinan secara sederhana. Walaupun mampu mengadakan majlis besar, Hasnol dan bakal isterinya memilih untuk mengutamakan kepercayaan dan kesederhanaan dalam perkahwinan mereka.


“Apa yang saya harapkan dalam perkahwinan ini adalah kepercayaan. Dia percaya pada saya dan saya percaya pada dia. Kami sama-sama ingin mencari rezeki dan memastikan perkahwinan ini berjaya. Dia adalah anugerah dari kayangan,” jelas Hasnol.


Untuk rekod, Hasnol bercerai dengan isteri keduanya, Marina, pada 6 Oktober tahun lalu selepas 12 tahun bersama. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan seorang anak perempuan, Haneesa Maisara, yang kini berusia 13 tahun. Hasnol juga mempunyai tiga orang anak dari perkahwinan pertamanya dengan Akhmarzuraikha Salleh.


Dalam berita lain, Hasnol bakal memeriahkan Konsert Telan Kaset 90an pada 12 dan 13 Oktober di Padang Timur, Petaling Jaya. Konsert ini juga akan menampilkan artis-artis hebat seperti Zamani, Fuad Rahman, Tom, Rahmad Mega, Aris Ariwatan Roy, Amir Ukays, Shidi Data, Isa Gravity, Wan, Febians, Shades, A to Z, Koolx Dinamik Kasawari, dan Ady Wow.


Jangan lupa kongsi berita gembira ini dengan kawan-kawan anda! 🎉

Previous Post Next Post

Contact Form