Shila Amzah "Tutup Kilang": Keputusan Bijak Demi Keluarga dan Kesihatan


Penyanyi terkenal Shila Amzah, atau nama sebenarnya Nurshahila Amir Amzah, baru-baru ini mengumumkan keputusan penting mengenai keluarganya. Setelah melahirkan anak kedua pada Mei lalu, Shila mengesahkan bahawa dia tidak merancang untuk menambah bilangan anak dalam waktu terdekat.


Shila, yang kini berusia 33 tahun, menjelaskan bahawa dia tidak mahu mengambil risiko selepas dua kali menjalani pembedahan caesarian untuk kelahiran anak-anaknya sebelum ini. Usianya yang bakal memasuki lewat 30-an dalam masa tiga tahun lagi juga dianggap berisiko tinggi untuk hamil.


"Dalam tiga tahun lagi, saya akan berusia 37 tahun. Umur macam tu sangat berisiko untuk hamil," kata Shila. Beliau turut menyatakan bahawa beliau tidak sanggup melalui prosedur pembedahan sekali lagi dan lebih memilih untuk memberi perhatian sepenuhnya kepada dua orang anaknya yang sudah ada.


"Anak-anak yang sudah ada cukup untuk saya. Saya mahu memberikan 100% perhatian kepada mereka," tambah Shila.


Untuk makluman, Shila berkahwin dengan Muhammad Ubaidillah Mohd Zulkefli, atau Ubai, pada 5 Ogos 2023, dan baru sahaja melahirkan anak perempuan, Rhea Akira, pada 9 Mei lalu. Sebelum ini, Shila pernah mendirikan rumah tangga dengan Haris Edraki pada 2018, namun hubungan mereka berakhir dengan penceraian pada Februari 2022. Hasil perkahwinan terdahulu, mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Seth Uwais, yang kini berusia lima tahun.


Jangan lupa kongsikan berita menarik ini dengan rakan-rakan anda! Beritahu mereka tentang keputusan bijak Shila Amzah dalam merancang keluarga dan memberi fokus kepada anak-anaknya. 🌟

Previous Post Next Post

Contact Form