“Ibu Aliff Aziz Kena ‘Bomba’ Netizen: Nasihat Cybertrooper Jangan Sampai Tak Tidur!”


Kepada semua peminat dan pengikut setia, ada berita hangat dari dunia hiburan yang pasti menarik perhatian anda! Ibu kepada penyanyi terkenal Aliff Aziz, Siti Hafiza Basharahil, baru-baru ini mendapat perhatian ramai setelah memuat naik status penuh sindiran di media sosialnya. Kenapa? Kerana dia baru saja diserang hebat oleh netizen!


Apa yang berlaku? 🤔


Hafiza, yang juga dikenali dengan nama Hafiza, memuat naik hantaran sarkastik yang menasihatkan netizen supaya tidak terlalu terlibat dalam memberikan komen negatif yang boleh mengganggu tidur mereka. Dalam hantaran tersebut, Hafiza menyatakan bahawa dia akan menyekat dan memadam semua komen-komen kecaman yang diterimanya.


“Hari ini, cybertrooper tidak berbayar sudah mainkan peranan. Masya-Allah. Alhamdulillah tetapi jangan sampai tak tidur ya sebab sudah tiba masanya untuk saya sekat dan padam semua ‘kerja keras’ anda,” kata Hafiza.


Apa puncanya? 😮


Hafiza berkongsi beberapa DM (pesanan peribadi) yang penuh dengan komen-komen kecaman terhadap dirinya. Ini berlaku selepas Hafiza memuat naik petikan ceramah Ustaz Azhar Idrus yang membincangkan larangan anak-anak untuk berjumpa kedua ibu bapa mereka. Perkongsian ini dipercayai berkaitan dengan kenyataan Bella Astillah, bekas isteri Aliff, yang mengumumkan sebab dia tidak membenarkan anak-anak mereka bertemu dengan keluarga bekas suami.


Bagaimana Bella reaksi? 😡


Bella Astillah, tidak mahu berdiam diri, memuat naik hantaran di Instagramnya pada Jumaat dan meminta Hafiza supaya berhenti memerlinya dengan video-video sarkastik di media sosial. Bella juga menyebut bahawa tindakan Hafiza adalah punca dia memutuskan untuk melarang anak-anaknya berjumpa dengan nenek dan datuk mereka.


Apa kesudahan cerita ini? 📖


Kita tahu, Bella dan Aliff Aziz telah bercerai pada 13 Jun lalu selepas lapan tahun berkahwin. Setelah perceraian, Aliff bersetuju memberikan hak penjagaan penuh kepada Bella untuk dua anak mereka, Ayden Adrean, 7, dan Ara Adreanna, 4 tahun.


Akhir kata, jika anda ingin mengikuti perkembangan terbaru dan drama menarik ini, pastikan anda kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda. Jangan lupa untuk teruskan mengikuti kami untuk lebih banyak berita terkini dan kisah menarik dari dunia hiburan!


Jangan ketinggalan – Kongsi artikel ini sekarang dan beri tahu rakan-rakan anda! 💬🔄

Previous Post Next Post

Contact Form