Iqram Dinzly Balas Teguran Fara Salleh: "Jangan Rosakkan Nama Shuk Sahar!"


Pergolakan rumah tangga antara pelawak Shuk Sahar dan isterinya, Fara Salleh, terus hangat dibincangkan, malah melibatkan rakan artis seperti pelakon Iqram Dinzly. Iqram yang sebelum ini cuba mempertahankan Shuk kini membalas kenyataan Fara yang meminta agar dia tidak campur tangan dalam urusan rumah tangga mereka.


Menurut Iqram, dia terpaksa bersuara kerana perkongsian Fara yang dianggapnya telah menjejaskan nama baik Shuk sebagai seorang selebriti. "Saya akui, memang tak patut campur tangan dalam hal rumah tangga orang lain. Namun, saya sangat geram bila nama sahabat kami, Shuk Sahar, yang selama ini berusaha gigih memenuhi kehendak kamu, cuba direndahkan," kata Iqram.


Dalam beberapa hantaran di Instagram @iqdinzlyofficial, Iqram turut memberi nasihat kepada Fara agar tidak terlalu terbuka tentang masalah peribadinya di media sosial. "Kalau benar sayangkan Shuk, tak perlu dedahkan hal peribadi di media sosial. Apa yang awak kongsi dengan dunia, beri hak kepada orang lain untuk memberi pendapat mereka," tambahnya.


Kemelut antara Fara dan Shuk bermula apabila Fara sendiri mendedahkan hasratnya untuk bercerai kerana penat melayan kerenah Shuk yang dikatakan sering bercakap buruk tentang dirinya kepada kenalan rapat. Fara dan Shuk mendirikan rumah tangga pada November tahun lalu, dan ini merupakan perkahwinan kedua bagi Shuk yang sebelum ini bercerai dengan Rossa Sera pada 22 Mac tahun lalu selepas lapan tahun berkahwin. Mereka mempunyai dua orang anak, Nur Qurratu Ain, 8, dan Nur Assyifatu Aimi, 5 tahun.


Jadi, apa pendapat anda tentang pergolakan ini? Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda dan beri pendapat anda di ruangan komen!

Previous Post Next Post

Contact Form