Iqram Dinzly Tak Putus Asa Cari Jodoh, Harap Ada Zuriat Sendiri!



Iqram Dinzly, pelakon yang selalu mencuri tumpuan dengan pelbagai cerita menarik, masih meletakkan harapan tinggi untuk menamatkan zaman bujangnya walaupun usia sudah mencecah 43 tahun. Iqram, atau nama sebenarnya Mohamad Iqram Dinzly Muhammad Saipuddin, tidak pernah berputus asa dan tetap berharap untuk mempunyai zuriat sendiri bagi menyambung legasinya pada masa hadapan.


"Saya nak sangat tengok zuriat saya sendiri, lebih-lebih lagi bila lihat rakan-rakan selebriti seperti Rozita Che Wan, Awal Ashaari dan ramai lagi sudah ada anak. Bila lihat mereka ada warisan dan legasi, saya juga teringin melihat kesinambungan legasi saya sendiri," kata Iqram penuh harapan.


Namun, sebelum ini rasa ingin mendirikan rumah tangga sering tertangguh kerana Iqram lebih memberi fokus kepada ibunya. Baginya, kebahagiaan ibunya adalah yang utama sebelum memikirkan kebahagiaan anak-anak dan isterinya kelak.


"Saya jujur, dalam hati ini hanya mama (ibu) yang ada dalam fikiran. Selama ini saya rasa belum mampu bahagiakan dia sepenuhnya. Jadi, beri ruang kepada saya untuk fokus kepada kebahagiaan mama dulu, baru saya akan fikirkan tentang isteri dan anak-anak," tambahnya dengan penuh kasih sayang.


Berkongsi tentang wanita idamannya, Iqram mengakui dia mencari seseorang yang boleh membimbingnya menjadi insan yang lebih baik.


"Saya bukanlah sempurna, jadi saya perlu seseorang yang boleh membimbing saya, yang nakal ini. Tapi kalau nak dibandingkan dengan saya yang dulu, sekarang ini dah jauh lebih baik. Saya serahkan kepada Allah untuk menemukan saya dengan seseorang yang boleh sama-sama belajar ilmu Islam," ujarnya dengan penuh keinsafan.


Jom Kongsi!


Cerita tentang harapan dan impian Iqram Dinzly ini pasti menyentuh hati ramai. Kalau anda juga kagum dengan semangatnya yang tak pernah putus asa, kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan! Mana tahu, ada jodoh yang baik menanti di luar sana. 😊

Previous Post Next Post

Contact Form