Ji Chang Wook Ada Teman Wanita? Lim Ji Yeon Bagi ‘Hint’!


Pernahkah anda terfikir, adakah lelaki kacak seperti Ji Chang Wook sudah berpunya? Pelakon popular, Lim Ji Yeon, baru-baru ini memberikan sedikit ‘hint’ yang menarik perhatian mengenai kehidupan cinta aktor tampan tersebut.


Dalam satu temu bual di saluran YouTube Zzanbro Shin Dong Yeop, Ji Yeon, yang berusia 34 tahun, mengakui bahawa dia tahu banyak tentang Chang Wook tetapi memilih untuk menghormati privasi rakannya itu. Katanya, "Saya tahu semuanya tetapi saya tak bertanya kepadanya tentang itu. Kami berdua adalah pelakon dan saya sangat menghormati kisah percintaannya."


Ji Yeon juga sempat berseloroh, "Tak mungkin dia tiada kekasih dengan rupa sekacak ini?" Menurut Ji Yeon, ini adalah petanda bahawa mungkin Chang Wook sudah mempunyai seseorang yang istimewa dalam hidupnya.


Sementara itu, Chang Wook sendiri telah mengesahkan dalam beberapa temu bual bahawa dia lebih suka merahsiakan hal peribadinya. "Saya suka bercinta secara senyap-senyap dan putus pun secara senyap-senyap," ujar Chang Wook.


Bagi peminat filem, jangan lupa untuk menonton filem terbaru mereka, Revolver, yang telah mula ditayangkan sejak 7 Ogos lalu.


Jadi, apa pendapat anda tentang 'hint' yang diberikan oleh Lim Ji Yeon ini? Adakah anda rasa Ji Chang Wook benar-benar mempunyai kekasih? Kongsikan pendapat anda di ruangan komen dan jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda!

Previous Post Next Post

Contact Form