Jihan Muse Umum Hamil Anak Ketiga: Reaksi Keluarga yang Menggembirakan dan Menarik Hati!



Pengacara terkenal, Jihan Muse, baru-baru ini mencuri tumpuan netizen dengan berita gembira yang tidak disangka-sangka – dia dan suaminya, Ungku Hariz, bakal menyambut kehadiran cahaya mata ketiga tidak lama lagi!


Berita mengejutkan ini diumumkan sendiri oleh Jihan, atau nama sebenarnya Nuur Jihan Musa, 40, melalui sebuah video yang dimuat naik di Instagram pada hari Isnin. Dalam video tersebut, Jihan kelihatan penuh rasa syukur dan teruja dengan berita kehamilan yang membahagiakan ini.


“Berita yang tak dijangka dan reaksi yang tidak dijangka,” jelas Jihan dalam video tersebut, sambil berkongsi momen indah reaksi ahli keluarganya yang sangat terkejut dan ceria apabila mendapat tahu tentang kehamilan baru ini.


Keluarga Jihan jelas sangat teruja dan tidak dapat menyembunyikan rasa kegembiraan mereka, dan reaksi spontan mereka pastinya membuatkan semua yang menonton tersenyum. Walau bagaimanapun, Jihan memilih untuk tidak mendedahkan usia kandungannya buat masa ini.


Untuk pengetahuan, Jihan dan Ungku Hariz berkahwin pada 29 Mac 2016 dan mereka sudah dikurniakan dua orang anak lelaki, Ungku Arsalan Haq, 6, dan Ungku Altamis Barr khas, 2.


Jangan lepaskan peluang untuk berkongsi kegembiraan ini dengan rakan-rakan anda! Klik butang kongsi dan sebarkan berita gembira ini supaya semua orang dapat merasakan kebahagiaan Jihan dan keluarganya.

Previous Post Next Post

Contact Form