"Joy Revfa Hamil 10 Minggu: Alahan Teruk, Tapi Semangat Masak Kian Berkobar!"



Hai semua! Ada berita gembira dari Joy Revfa yang pastinya akan buatkan hari anda lebih ceria! Usahawan kosmetik terkenal ini baru sahaja mengumumkan bahawa beliau kini sedang hamil 10 minggu. Wah, berita yang menggembirakan ini ternyata menjadi kejutan buat Joy dan suami, Dr. Adrian Yeah.


Rezeki Awal Sebelum Bulan Madu


Joy atau nama penuhnya Siti Arifah Mohd Amin, 37 tahun, meluahkan rasa syukurnya di Instagram, menyatakan bahawa dia dan suami sangat bersyukur dengan berita gembira ini. “Alhamdulillah, kami tak sangka rezeki ini datang lebih awal sebelum kami sempat bulan madu. Tak jangka pula kali ini hamil terlalu awal,” kongsi Joy.


Cabaran Kehamilan dan Kegigihan Memasak


Kita tahu, kehamilan memang membawa pelbagai cabaran, dan Joy juga tidak terkecuali. Walaupun mengalami alahan teruk seperti loya, mual, dan badan lemah, Joy tetap bersemangat untuk memasak setiap hari. “Kali ini, kehamilan agak mencabar sebab hari-hari rasa loya, mual, dan badan lemah. Badan rasa sejuk dan kadang-kadang rasa nak demam tapi tak demam. Tapi, anehnya, semangat memasak semakin berkobar!” jelas Joy dengan penuh semangat.


Dia juga meminta nasihat daripada ibu-ibu di luar sana mengenai cara-cara mengawal rasa loya selain daripada mengambil ubat. Jika anda ada tips berguna, jangan lupa kongsi dengan Joy!


Kisah Cinta dan Keluarga Joy


Sebelum ini, Joy telah mendirikan rumah tangga dengan Dr. Adrian atau nama Islamnya Muhammad Adrian Yeah pada sebelum Ramadan lalu. Walau bagaimanapun, tarikh sebenar pernikahan mereka tidak didedahkan, hanya gambar sijil pernikahan yang dikongsi di Instagram.


Untuk makluman, Joy sebelum ini pernah berkahwin dengan penyanyi Hafiz Hamidin pada 1 Mei 2017 dan bercerai tiga bulan kemudian. Selain itu, Joy juga mempunyai seorang anak lelaki, Arryan Firdaus, yang kini berusia 10 tahun hasil perkahwinan sebelumnya.


Kongsi Berita Gembira Ini!


Jangan lupa untuk berkongsi berita gembira ini dengan kawan-kawan anda! Siapa tahu, ada yang dapat memberi nasihat berguna kepada Joy dalam menghadapi cabaran kehamilan ini. Stay tuned untuk lebih banyak perkembangan menarik dari Joy Revfa!


#JoyRevfa #Kehamilan10Minggu #BeritaGembira #KongsiKebahagiaan

Previous Post Next Post

Contact Form