"Justin Bieber & Hailey Timang Cahaya Mata Lelaki – Nama 'Jack Blues Bieber' Jadi Pilihan!"



Wah, berita gembira buat semua peminat Justin Bieber! Penyanyi terkenal ini kini telah bergelar seorang bapa! Justin Bieber dan isterinya, Hailey, baru saja menyambut kelahiran cahaya mata lelaki yang comel pada pagi Sabtu. Nama yang dipilih mereka? Jack Blues Bieber – cool kan?


Justin, 30, berkongsi detik istimewa ini dengan para peminatnya menerusi satu foto yang dimuat naik di Instagram. Rasa teruja jelas kelihatan dalam kapsyen pendek yang ditulisnya, "Selamat pulang ke rumah. Jack Blues Bieber."


Ruang komen Instagram Justin terus dibanjiri dengan ucapan tahniah daripada peminat dan rakan-rakan selebriti. Ada yang mengatakan, "Justin Bieber dah jadi bapa, saya tumpang gembira," dan "Mesti kacak seperti bapa dia! Tahniah Justin dan Hailey."


Sebagai info tambahan, Justin dan Hailey telah melangsungkan perkahwinan mereka pada September 2018 di New York, selepas dua bulan bertunang. Kini, mereka menempuh fasa baru dalam hidup mereka sebagai ibu bapa muda yang penuh bahagia.


Seronoknya dapat berkongsi momen indah ini dengan anda semua! Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan supaya mereka pun dapat rasa aura kebahagiaan pasangan ini! 😍

Previous Post Next Post

Contact Form