Kamal Adli Kembalikan Nama Baik, Tolak Tuduhan Disiplin: Kenapa Anda Perlu Tonton Filem Terbarunya!



PELARIS filem, Kamal Adli, baru-baru ini menepis dakwaan tentang masalah disiplin yang dianggapnya tidak berasas. Pelakon berusia 38 tahun ini menyatakan bahawa sepanjang 15 tahun kariernya dalam industri seni, dia tidak pernah menimbulkan sebarang masalah berkaitan waktu bekerja.


Menurut Kamal, dia sentiasa mematuhi jadual yang telah ditetapkan dan memberikan komitmen penuh terhadap setiap projek yang diambil. “Saya sudah 15 tahun dalam industri dan saya tiada masalah dengan waktu bekerja. Kalau ‘call time’ pukul 8, saya mungkin datang lambat sedikit, tetapi itu kerana saya bukan jenis sarapan atau bersolek. Saya akan pastikan rambut dan pakaian siap sedia untuk penggambaran,” katanya.


Kamal mengulas isu ini semasa sidang media tayangan filem Takluk: Lahad Datu di GSC Midvalley Megamall. Dia menjelaskan bahawa tuduhan itu bukanlah perkara baru dan tidak seharusnya menjadi isu besar. "Ini rasanya perkara lama. Siapa yang bekerja dengan saya, tahulah bagaimana saya sebenarnya," tambahnya.


Dalam pada itu, Kamal juga mendedahkan cabaran yang dihadapinya semasa latihan untuk filem Takluk: Lahad Datu. Latihan yang dikendalikan oleh pasukan Komando VAT69 ternyata sangat mencabar, namun Kamal berpuas hati dengan hasilnya dan berharap filem ini akan memberi impak besar kepada penonton, terutama pada bulan kemerdekaan yang akan datang.


Filem arahan Zulkarnain Azhar ini turut menampilkan barisan pelakon hebat seperti Syafiq Kyle, Fikry Ibrahim, Anding Indrawani, Eman Manan, dan ramai lagi. Jangan lepaskan peluang untuk menonton Takluk: Lahad Datu yang akan ditayangkan di pawagam bermula 22 Ogos 2024!


Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda dan ajak mereka menonton filem terbaru Kamal Adli!

Previous Post Next Post

Contact Form