Kejutan Air Paip Kotor di Hotel 5 Bintang: Aleeya Zailan Dedah Kebenaran Mengejutkan!



Siapa sangka, sebuah hotel bertaraf lima bintang di Melaka boleh mengejutkan kita dengan sesuatu yang tak disangka-sangka? Begitulah yang berlaku kepada usahawan kosmetik, Aleeya Zailan, yang baru-baru ini mengalami kejutan air paip yang cukup memeranjatkan!


Aleeya, yang kini berusia 35 tahun, mengakui bahawa pada mulanya dia tidak perasan mengenai kualiti air paip di biliknya. Namun, setelah tekaknya mula terasa sakit dan gatal selepas menggosok gigi, dia tergerak hati untuk memeriksa air dari paip. Apa yang dia temui sangat mengejutkan—air paip tersebut sangat keruh, berwarna kuning, dan kelihatan seperti teh susu!


Menerusi satu video yang dimuat naik di Instagramnya pada hari Sabtu, Aleeya memaparkan bagaimana air yang keluar dari paip kelihatan begitu kotor. Kekecewaan Aleeya semakin bertambah apabila dia dan anak-anaknya baru sahaja selesai membersihkan diri sebelum menyedari masalah ini.


Aleeya turut mempersoalkan kredibiliti hotel ternama ini yang sepatutnya memberikan perkhidmatan terbaik kepada pelanggan mereka. Dia merasa tidak tenteram memikirkan anak-anaknya telah mandi dengan air kotor.


Menurut Aleeya, masalah ini bukan hanya berlaku kepada dirinya, tetapi turut melibatkan ahli keluarga dan kakitangannya yang menginap di bilik yang sama. Ini pastinya menimbulkan persoalan besar tentang standard kualiti hotel yang sepatutnya dijaga dengan rapi.


Jika anda terkejut dengan kejadian ini, jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! Mari kita pastikan semua orang tahu tentang apa yang sebenarnya berlaku di hotel-hotel yang kita percayai. Klik butang kongsi sekarang!

Previous Post Next Post

Contact Form