Kejutan Tragis Marissa Dania: Bersalin Pra-Matang, Bayi Tidak Dapat Diselamatkan



Marissa Dania, anak kepada pasangan selebriti terkenal Abby Abadi dan Norman Hakim, baru-baru ini mengalami detik yang amat menyedihkan apabila beliau bersalin ketika kandungannya baru berusia enam bulan. Apa yang lebih memilukan, bayi pra-matang yang dilahirkan Marissa, 19, tidak dapat diselamatkan dan meninggal dunia sejurus selepas dilahirkan.


Menurut laporan Harian Metro, Marissa dikejarkan ke hospital selepas mengadu sakit perut sewaktu menghadiri sebuah acara pelancaran produk bersama suaminya, Aslam.


"Difahamkan pada hari kejadian, Marissa dan suami pergi menghadiri sebuah acara pelancaran produk dan dibawa ke hospital selepas mengadu sakit perut. Bagaimanapun, bayi itu meninggal dunia ketika dilahirkan dalam keadaan pra-matang," kata sumber yang dekat dengan keluarga tersebut.


Sehingga kini, usaha untuk mendapatkan komen daripada Abby dan Norman mengenai tragedi ini tidak berhasil apabila panggilan telefon dan mesej yang dihantar tidak mendapat sebarang respons.


Sebulan yang lalu, spekulasi mengenai kehamilan Marissa mula tersebar apabila netizen mendakwa terlihat 'baby bump' ketika beliau meraikan ulang tahun adiknya. Nama Marissa dan Aslam juga menjadi tumpuan setelah mereka melangsungkan pernikahan di Thailand tanpa pengetahuan keluarga pada 27 Disember tahun lalu. Pernikahan tersebut turut mencetuskan kontroversi memandangkan Aslam sudah mempunyai seorang isteri, Umisya Mazlan.


Kehidupan penuh drama dan ujian yang dialami oleh Marissa ini pastinya menyentuh hati ramai. Mari sama-sama kita doakan yang terbaik untuk Marissa dan keluarganya dalam menghadapi dugaan ini.


Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda agar mereka juga dapat mengikuti perkembangan terkini selebriti kegemaran kita. Tekan butang kongsi sekarang!

Previous Post Next Post

Contact Form