Kilafairy Belum Kahwin, Tapi Ramai Dah Cari 'Husband' di TikTok! Jom Ketahui Kisah Sebenar



Siapa sangka, hanya kerana memperagakan koleksi baju pengantin, Kilafairy terus jadi bualan hangat netizen! Ramai yang ingat pelakon cantik ini dah berkahwin, dan lebih mengejutkan lagi, ada yang sibuk buat carian 'husband Kilafairy' di TikTok. Mungkin ramai yang nak tahu siapa jejaka bertuah yang berjaya pikat hati Kila, kan?


Tapi, Kila atau nama sebenarnya Syakila Nisa Jahangir Khan, 32, cepat-cepat jawab spekulasi tu. "Tak, belum kahwin. Tiada guys (suami)," tulisnya ringkas tapi padat di Instagram. Nampaknya, Kila masih solo dan belum bergelar isteri orang seperti yang disangka ramai.


Sebenarnya, Kila hanya terlibat dalam sesi fotografi koleksi pakaian pengantin hasil rekaan Shanel Harun. Video yang dikongsinya tanpa sebarang kapsyen itu menimbulkan salah faham, lebih-lebih lagi bila ada adegan Kila duduk di atas kerusi macam di pelamin. Memang nampak macam betul-betul majlis kahwin!


Walaupun begitu, Kila tetap berterima kasih kepada semua yang mendoakan perkara baik untuknya. “Alhamdulillah, saya bersyukur,” katanya ringkas tapi penuh makna kepada kami.


Jadi, buat yang tertanya-tanya, Kila masih belum berkahwin ya! Kalau nak tahu lebih banyak kisah menarik dan update terbaru, jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan korang. Mana tahu, ada yang minat nak tahu cerita sebenar Kilafairy!

Previous Post Next Post

Contact Form