"Kisah Mengejutkan: Suami Pempengaruh Cuti Intan Nabila Mengaku Belasah Isteri Selepas Tonton Video Lucah"



Kisah terbaru yang mengejutkan dunia hiburan tanah air, suami kepada pempengaruh media sosial terkenal, Cuti Intan Nabila, iaitu Armor Toreador, baru-baru ini mengaku membelasah isterinya selepas ditahan oleh pihak polis pada hari Selasa. Apa yang lebih mengejutkan, Armor mengaku tindakannya itu berpunca daripada ketagihan menonton video lucah.


Menurut wakil Polis Bogor, pengakuan Armor yang mencengangkan ini dinyatakan selepas siasatan. “Tertuduh didapati menonton filem lucah. Itu adalah kali terakhir mangsa dipukul,” jelas wakil polis tersebut.


Kisah ini mula tular apabila Intan sendiri mendedahkan penderaan yang dialaminya melalui laman Instagram miliknya. Dalam perkongsiannya, Intan mendedahkan bahawa kejadian ini bukanlah kali pertama dan dia telah lama bertahan dengan sikap panas baran suaminya sepanjang perkahwinan mereka.


Pihak polis juga memberitahu bahawa mereka akan memanggil Intan untuk memberikan keterangan lanjut. “Kami ingin memeriksa mangsa. Dia masih dalam keadaan trauma dan sebab itu kami hentikan pemeriksaan terhadap Nabila,” tambah wakil polis.


Untuk makluman, Intan dan Armor telah berkahwin sejak tahun 2020 dan mereka dikurniakan tiga orang cahaya mata.


Kongsi artikel ini dengan kawan-kawan untuk menyebarkan kesedaran tentang isu penting ini. Semoga kisah ini dapat memberikan pengajaran dan membuka mata kita semua. Jangan lupa untuk memberi sokongan kepada mereka yang memerlukan!

Previous Post Next Post

Contact Form