Konsert Cokelat 7 September di KL Dibatalkan: Apa yang Anda Perlu Tahu!


Kepada semua peminat setia Cokelat, ada berita kurang menyenangkan yang perlu anda tahu. Konsert yang sangat dinantikan oleh ramai ini, yang dijadualkan berlangsung pada 7 September di Zepp, Kuala Lumpur, terpaksa dibatalkan.


Pihak penganjur, Tanjak Global Services, telah mengeluarkan kenyataan bahawa pembatalan ini dilakukan atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan dan di luar jangkaan mereka. Mereka juga menambah bahawa keputusan ini adalah hasil perbincangan bersama kumpulan Cokelat.


“Keputusan ini diambil berdasarkan keadaan yang tidak dapat dielakkan. Kami memohon maaf atas kesulitan ini dan ingin mengingatkan semua peminat bahawa Cokelat juga telah dimaklumkan mengenai hal ini,” kata penganjur dalam kenyataan media mereka.


Bagi anda yang telah membeli tiket, jangan risau! Pihak penganjur memberi jaminan bahawa anda akan menerima bayaran penuh untuk tiket yang telah dibeli, dengan kaedah pembayaran asal yang digunakan.


Konsert Cokelat Kembali ini sebenarnya adalah acara istimewa yang diumumkan pada bulan Jun lalu, selepas 12 tahun kumpulan ini berpecah. Kumpulan dari Indonesia ini, yang dianggotai oleh Kikan (vokalis), Edwin (gitar), Ernest (gitar), Ronny (bass), dan Ervin (dram), akhirnya berkumpul semula selepas memilih untuk membawa haluan masing-masing selama beberapa tahun.


Kali terakhir Cokelat membuat persembahan di Malaysia adalah sekitar 14 tahun lalu, dan mereka terkenal dengan lagu-lagu popular seperti "Segitiga" dan "Karma."


Jangan lupa untuk kongsi berita ini dengan kawan-kawan anda, supaya mereka juga tahu tentang perubahan ini. Teruskan bersama kami untuk maklumat lanjut dan perkembangan terkini mengenai acara-acara yang akan datang!

Previous Post Next Post

Contact Form