Kontroversi Panas: Isteri Pemain Bola Didakwa Curang, Azizah Salsha Tampil Jawab Isu Rumah Tangga


Baru-baru ini, dunia hiburan dikejutkan dengan dakwaan yang mengejutkan tentang penyanyi dan influencer terkenal, Azizah Salsha. Khabar angin mengatakan bahawa Azizah, isteri kepada pemain bola sepak kebangsaan Pratama Arhan, didakwa berlaku curang. Berita ini semakin hangat selepas tangkap layar perbualan Azizah yang didakwa tersebar oleh rakannya.


Lebih mengejutkan, satu lagi paparan skrin yang tersebar mendakwa Azizah terlibat dalam hubungan dengan dua lelaki, Satria Ananta dan Salim, tanpa pengetahuan suaminya. Khabar ini menjadi viral di laman X, menimbulkan pelbagai spekulasi dan kontroversi.


Azizah Salsha, yang lebih dikenali sebagai Zize, telah tampil menjawab isu ini melalui Instastorynya. Dia menafikan dakwaan tersebut dan menganggap berita itu sebagai palsu. Dalam kenyataannya, Azizah mengucapkan terima kasih kepada semua yang prihatin dan meminta agar orang ramai tidak menyebarkan berita palsu dan fitnah. Dia juga meminta agar privasi mereka dihormati.


“Terima kasih kepada semua atas keprihatinan dan atas segala doanya. Kami mohon jangan sebarkan berita palsu dan fitnah di luar sana. Beri kami privasi buat masa sekarang, maaf atas kekecohan yang berlaku,” tulisnya di Instastory.


Azizah, yang baru berusia 21 tahun, juga menegaskan bahawa rumah tangganya bersama Pratama Arhan berada dalam keadaan baik walaupun berita tersebut tersebar. “Rumah tangga kami dalam keadaan baik buat masa sekarang,” ujarnya.


Untuk makluman, Azizah dan Pratama Arhan melangsungkan pernikahan mereka pada bulan Ogos tahun 2023.


Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan supaya mereka juga mendapat berita terkini tentang kontroversi ini. Mari kita berikan sokongan kepada Azizah dan Pratama Arhan dan jangan mudah terpengaruh dengan berita yang belum tentu benar!

Previous Post Next Post

Contact Form