Krisdayanti Buat Kejutan! Kembali Bertanding Rebut Jawatan Datuk Bandar Batu



Wow, inilah yang dinamakan sebagai pusingan U yang penuh kejutan! Baru sahaja semalam kita semua mendengar pengumuman mengejut dari Krisdayanti, penyanyi tersohor Indonesia, yang mengundurkan diri daripada bertanding merebut jawatan Datuk Bandar di kawasan Batu. Namun, tidak sampai 24 jam selepas itu, beliau buat 'comeback' dan mengumumkan bahawa dia akan meneruskan perjuangannya!


Menurut Krisdayanti, keputusan untuk menarik diri dibuat secara tergesa-gesa kerana beliau meragui kemampuannya untuk memikul tanggungjawab yang besar. Biasalah, siapa tak gementar bila memikirkan amanah yang besar seperti itu, kan?


“Saya akui keputusan itu dibuat kerana perasaan yang bercampur-baur. Tipulah kalau perasaan tak terganggu,” katanya dengan jujur. Tapi jangan risau, tiada siapa pun yang mendesak beliau. Krisdayanti kini lebih yakin dan tekad untuk terus bertanding dalam pilihan raya Datuk Bandar di Batu tahun ini. Insya-Allah, dengan izin-Nya, Krisdayanti akan terus berjuang demi rakyat.


Sebagai seorang yang telah lama berkhidmat dalam dunia politik sebagai anggota Dewan Perwakilan Rakyat (DPR RI) daerah Malang Raya sejak 2019, Krisdayanti memang sudah bersedia untuk melangkah lebih jauh. Memang ada rasa gelisah, tapi semangat beliau untuk berkhidmat kepada rakyat Indonesia tiada tolok bandingnya!


Jadi, apa pendapat korang tentang langkah berani Krisdayanti ini? Kalau korang rasa artikel ni menarik, jangan lupa untuk kongsikan dengan kawan-kawan. Mungkin mereka pun nak tahu tentang pusingan U yang mengejutkan ini!

Previous Post Next Post

Contact Form