"Krisis Keluarga Nikita Mirzani: Rahsia Kehamilan Luar Nikah Anak Perempuan Terbongkar!"



Krisis keluarga Nikita Mirzani semakin hangat apabila pelakon terkenal ini mengesahkan berita mengejutkan tentang anak perempuannya, Lolly. Ramai yang tertanya-tanya mengenai kebenaran berita ini setelah Nikita sendiri mengaku bahawa anaknya pernah hamil luar nikah.


Dalam sesi siaran langsung di Instagram, Nikita menegaskan bahawa semua yang diperkatakan adalah benar dan bukannya tokok tambah. "Buka aib apanya, apa yang dikatakan semua itu adalah benar dan tepat," ujarnya dengan tegas.


Sebelum ini, pembantu peribadi Nikita, Mail Syahputra, membuat pendedahan bahawa Lolly atau nama sebenarnya Laura Meizani pernah mengalami kehamilan luar nikah. Menurut Mail, dia mempunyai bukti ujian kehamilan yang dilakukan oleh remaja berusia 16 tahun itu.


Namun, Lolly menafikan pendedahan tersebut dan mendakwa Mail sengaja melemparkan fitnah terhadapnya. Nikita, bagaimanapun, tampil mempertahankan Mail dengan mengatakan bahawa pembantu peribadinya tidak menipu kerana dia berada di tempat kejadian ketika masalah tersebut berlaku. "Buat apa dia nak menipu, dia ada masa benda itu terjadi dan semua yang keluar dari mulut dia bukan fitnah," jelas Nikita.


Keadaan menjadi semakin tegang apabila hubungan antara Nikita dan Lolly terus meruncing. Anak beranak ini sering membuka aib di media sosial, terutama setelah Lolly secara terbuka memihak kepada bekas suami ibunya, Antonio Dedula, selepas mereka bercerai.


Lolly, yang juga dikenali sebagai Laura Meizani Nasseru Asry, adalah anak hasil perkahwinan pertama Nikita dengan Aizawa Nasseru pada tahun 2006. Pertelingkahan ini masih belum menemui jalan penyelesaian, dan semua mata tertumpu kepada bagaimana drama keluarga ini akan berakhir.


Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan untuk maklumat terkini tentang perkembangan selanjutnya dalam krisis keluarga Nikita Mirzani!

Previous Post Next Post

Contact Form