Kylie Jenner: Kisah Berliku Seorang Ibu Muda Menghadapi Kemurungan Selepas Bersalin


Kylie Jenner, bintang realiti dan usahawan terkenal, baru-baru ini berkongsi kisah peribadinya yang mungkin mengejutkan ramai. Pada usia 27 tahun, Kylie mendedahkan bahawa dia mengalami kemurungan selepas bersalin selepas melahirkan dua anak perempuan yang comel.


Menurut Kylie, kemurungan ini menjadi lebih teruk selepas kelahiran anak keduanya, Aire, pada tahun 2022. Emosi Kylie terganggu sehingga dia merasa sukar untuk menguruskan hal-hal kecil dalam hidupnya. "Semasa saya hamil, saya hanya memakai pakaian sukan dan tidak sempat memikirkan perkara-perkara kecil dalam hidup saya," jelasnya.


Kini, Kylie berasa lebih baik dan sedang berusaha untuk kembali kepada dirinya yang asal. Dia percaya kemurungan yang dialaminya mungkin disebabkan oleh ketidakyakinan dan kesukaran menyesuaikan diri dengan kehidupan sebagai ibu muda.


Untuk pengetahuan, Kylie juga mempunyai seorang anak perempuan bernama Stormi, yang kini berusia 6 tahun, hasil hubungan dengan penyanyi rap Travis Scott. Namun, mereka berpisah pada Januari tahun lalu selepas tujuh tahun bersama.


Jika anda merasa artikel ini memberi inspirasi atau ingin berkongsi kisah Kylie dengan rakan-rakan anda, jangan lupa untuk berkongsi artikel ini! Kita semua boleh belajar banyak daripada pengalaman peribadi orang lain. 🌟

Previous Post Next Post

Contact Form