"Lelaki Warga Asing Ditahan, Gangguan Terhadap Aliff Syukri Tular – Apa Sebenarnya Berlaku?"





Apa Sebenarnya Berlaku? Lelaki Warga Asing Ditahan Kerana Ganggu Aliff Syukri!


Baru-baru ini, satu kejadian mengejutkan telah berlaku kepada usahawan terkenal, Datuk Seri Aliff Syukri. Seorang lelaki warga asing ditahan polis selepas didakwa melakukan perbuatan lucah terhadap Aliff. Kejadian ini berlaku di Kota Damansara dan telah menjadi buah mulut ramai setelah Aliff berkongsi video insiden tersebut di media sosial.


Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Shahrulnizam Ja’afar, memaklumkan bahawa suspek berusia 30-an itu ditahan pada hari Sabtu untuk membantu siasatan. Kes ini disiasat di bawah Seksyen 509 Kanun Keseksaan dan Seksyen 14 Akta Kesalahan Kecil. Menurut Aliff, lelaki tersebut menghampiri keretanya dan tanpa segan silu membuka zip seluar di luar cermin kenderaan miliknya. Bukan itu sahaja, lelaki tersebut juga didakwa memegang pisau dan cuba menakut-nakutkan Aliff.


Kejadian ini pastinya mengundang rasa cemas dan marah di kalangan netizen yang tidak menyangka insiden sebegini boleh berlaku di tempat terbuka. Nasib baik, pihak polis bertindak pantas dalam menahan suspek untuk membantu siasatan.


Jom kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda! Siapa tahu, dengan perkongsian anda, lebih ramai yang akan lebih berhati-hati dan peka dengan keselamatan diri ketika berada di tempat awam. Jangan lupa untuk klik butang kongsi di bawah!

Previous Post Next Post

Contact Form