Marissa Dania Dan Aslam Elak Isu Kehamilan, Mahu Rahsiakan Segala-galanya!


Marissa Dania Hakim, selebriti media sosial yang sering menjadi perhatian, baru-baru ini menarik perhatian ramai apabila dia dan suaminya, Ahmad Aslam, kelihatan bergegas meninggalkan majlis pelancaran produk. Ini menimbulkan tanda tanya mengenai dakwaan kehamilan yang sedang hangat diperkatakan.


Ketika dihubungi, Marissa yang berusia 19 tahun memilih untuk mengunci mulut tentang spekulasi tersebut. Dalam kenyataannya, dia berkata, “Tiada apa yang boleh saya kongsikan buat masa ini. Namun, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua yang mendoakan saya.”


Pernyataan ini dibuat ketika Marissa menghadiri majlis pelancaran produk di ibu negara pada Rabu lalu. Dia tampak tenang dan enggan mengulas lanjut mengenai isu yang semakin hangat diperkatakan itu. Marissa yang ditemani oleh Aslam, kelihatan tergesa-gesa untuk pulang selepas majlis berakhir, dan Aslam memberitahu pihak media, “Kami ingin segera pulang dan tidak mahu mengganggu majlis yang sedang berlangsung.”


Spekulasi mengenai kehamilan Marissa mula tersebar sekitar bulan Julai lalu apabila netizen mula memperhatikan ‘baby bump’ Marissa ketika dia meraikan ulang tahun adiknya. Pasangan ini telah melangsungkan pernikahan di Thailand pada 27 Disember tahun lalu, dan perkahwinan mereka turut mendapat perhatian ramai apabila Marissa dikaitkan dengan status suami orang.


Walau bagaimanapun, berita mengenai perkahwinan mereka disahkan oleh ibunya yang juga pelakon dan penyanyi terkenal, Abby Abadi, pada 16 Mac lalu. Sejak itu, kehidupan peribadi Marissa dan Aslam sering menjadi bualan ramai.


Jadi, apa kata anda? Kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda dan jangan lupa untuk terus mengikuti perkembangan terkini mengenai Marissa dan Aslam! 📢👫

Previous Post Next Post

Contact Form