Marissa Dania Dituduh Jadi Duta Produk? Ini Jawapan Santai Dari Aleeya Zailan!



Baru-baru ini, suasana jadi panas di media sosial apabila pempengaruh Marissa Dania muncul di acara pelancaran produk milik usahawan terkenal, Aleeya Zailan. Kehadirannya pada majlis tersebut mengundang reaksi kurang senang dari sesetengah pihak, sampai ada yang mahu boikot produk terbaru Aleeya!


Tak sangka kan? Ternyata, ada yang menyangka Marissa dilantik sebagai duta produk. Tapi, sebelum anda cepat melatah, Aleeya, 35, tampil menjelaskan segala-galanya. Menurutnya, Marissa datang bersama suaminya, Ahmad Aslam, bukan sebagai duta produk, tapi sekadar tetamu yang duduk dan mendengar talk sahaja.


“Pelik macam mana netizen boleh kata Marissa itu duta. Dia yang datang duduk dengar talk pun jadi bahan fitnah dan nak boikot,” kata Aleeya dalam Instastory miliknya.


Reaksi kurang senang ini mungkin berpunca daripada kontroversi yang mengaitkan Marissa sebelum ini, terutamanya mengenai perkahwinannya dengan Aslam yang sudah berkahwin. Rasa tak puas hati ini makin menjadi-jadi apabila ada yang menuduh kehadiran Marissa sebagai salah satu bentuk promosi.


Walaupun menerima kecaman, Aleeya tetap cool. Malah, dia bersyukur kerana masih ramai yang setia dengan produk penjagaan kulitnya. Katanya, biarkan saja mereka yang berfikiran negatif.


“Kelilingi diri kita dengan orang berfikiran positif, insya-Allah kita pun positif,” ujarnya.


Jadi, anda dah tahu cerita sebenar! Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda. Mari sebarkan vibe positif dan support produk tempatan! 😊

Previous Post Next Post

Contact Form