"Maryam Jaga Keselamatan Anak, Bukan Sombong: Ini Jawapan Maryam Yang Ramai Tak Tahu!"



Maryam You Narae, personaliti media sosial asal Korea Selatan yang semakin dikenali di Malaysia, baru-baru ini terpalit dengan tuduhan sombong oleh sesetengah peminat. Tapi, apa sebenarnya cerita di sebalik kejadian ini?


Maryam, 31, tampil memberikan penjelasan bahawa dia sentiasa cuba memberi layanan terbaik kepada peminat setiap kali disapa. Namun, dia juga tidak dapat mengelak daripada tanggungjawabnya sebagai seorang ibu.


"Ada sesetengah netizen mungkin bosan dan mencari alasan untuk mengecam orang lain," ujar Maryam dengan santai. "Setiap kali ada peminat tegur saya, tak kira di restoran atau di pusat beli-belah, saya akan cuba layan sebaik mungkin kecuali kalau saya dalam keadaan tergesa-gesa."


Bagi Maryam, keselamatan anak perempuannya, Rina, adalah keutamaan. Jika dia keluar berdua dengan anaknya, tumpuan utamanya adalah memastikan keselamatan anak kecil itu. "Kalau saya terlalu fokus dengan peminat dan tiba-tiba anak saya hilang, siapa yang akan bertanggungjawab?" jelasnya dengan tegas.


Maryam juga menegaskan bahawa dia tidak pernah menganggap dirinya terlalu popular sehingga perlu bersikap sombong. "Saya pun tak rasa diri ini artis besar atau pempengaruh yang hebat. Saya manusia biasa, bukan sombong," katanya lagi.


Sebelum ini, seorang netizen mendakwa Maryam enggan melayaninya dengan baik semasa bertemu di sebuah pusat beli-belah, namun Maryam menjelaskan situasi sebenar yang mungkin disalaherti.


Jadi, sebelum kita membuat sebarang kesimpulan, mari kita fahami keadaan sebenar. Maryam bukan sombong, dia cuma mengutamakan keselamatan anaknya, terutamanya di tempat awam yang sesak.


Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda supaya mereka juga tahu cerita sebenar di sebalik tuduhan terhadap Maryam.

Previous Post Next Post

Contact Form