"Mila Jirin Akhirnya Miliki Rumah Idaman di Pulau Pinang Selepas 17 Tahun Menanti!"



Setelah 17 tahun merantau, impian penyanyi dan usahawan Mila Jirin untuk memiliki rumah di tanah kelahirannya, Pulau Pinang, akhirnya menjadi kenyataan! Mila atau nama sebenarnya, Norsyarmilla Jirin, 37, berkongsi kegembiraan ini melalui Instagramnya, mengakui bahawa kejayaan ini amat bermakna bagi dirinya.


“17 tahun saya tunggu, akhirnya Allah kurniakan rezeki miliki rumah di Pulau Pinang. Selepas puas merantau di negeri orang, kini saya dan suami ada rumah di kampung halaman saya,” kata Mila dengan penuh syukur.


Dalam hantaran tersebut, Mila turut menceritakan kisah pahit manisnya, termasuk pengalaman dipandang rendah oleh seseorang pada masa lampau. Kata-kata pedih seperti "pintu rumah nak runtuh, susah buat cara susah" yang pernah diucapkan kepadanya, tidak menjatuhkan semangatnya, malah dijadikan pembakar semangat untuk berjaya.


“Saya sering ingatkan diri sendiri, anak kampung seperti saya boleh berjaya dengan izin Allah dan hanya kejayaan boleh tutup mulut jahat seseorang," tambahnya lagi.


Mila yang berkahwin dengan Ahmad Ailis Mohamed Mustapha pada 11 November 2015, kini bahagia dengan seorang anak lelaki bernama Arif Zikri yang sudah berusia tujuh tahun.


Kisah kejayaan Mila ini sememangnya menjadi inspirasi kepada ramai. Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda dan sama-sama kita ambil semangat daripada kisah Mila Jirin ini! 🌟


Kongsikan cerita inspirasi ini dengan kawan-kawan anda dan jadikan ia sebagai motivasi untuk mencapai impian kita bersama! 📢💪

Previous Post Next Post

Contact Form