Nabila Huda Kurang Mood: Kenapa Pelakon Popular Ini Rasa Malas dan Hilang Semangat?



Hai semua! Ada berita menarik mengenai pelakon kesayangan kita, Nabila Huda, yang baru-baru ini berkongsi tentang keadaannya yang agak “down” di media sosial. Nabila, yang kini berusia 40 tahun, nampaknya sedang mengalami fasa di mana dia kurang bersemangat dan tidak mahu bergaul dengan orang ramai.


Menurut Nabila, kebelakangan ini dia rasa malas dan tidak berminat untuk berkongsi kehidupannya di media sosial. Malah, dia juga lebih suka menghabiskan masa di rumah bersama keluarga dan kucing peliharaannya daripada keluar dan berjumpa dengan orang lain.


Nabila berkongsi di Instagram, “Tak tahulah, kebelakangan ini saya tengah mood malas dengan semua benda. Saya macam benci... tengok media sosial pun saya rasa mual. Rasa rengsek dengan semua benda. Malas nak jumpa orang. Malas nak bercakap. Saya hanya mahu duduk rumah dan lepak dengan kucing dan keluarga... Itu saja yang buat saya bahagia.”


Menariknya, dalam hantaran tersebut, dia juga memuat naik video sedang memasak hidangan pasta. Mungkin itu cara dia melepaskan tekanan dan mencari kebahagiaan di tengah-tengah ketidakpastian ini.


Nabila mengakui bahawa dia tidak pasti sama ada perasaan ini disebabkan oleh faktor usia, perubahan tabiat makan, atau sesuatu yang lain. Dia kini sedang berdiet untuk mempersiapkan dirinya bagi peranan dalam projek terbaharunya. “Saya tak pasti apa yang terjadi pada saya. Midlife crisis ke? Saya sudah tua? Mungkin sebab kurang makan, pastu saya lapar, itu yang membuat saya terlalu berfikir sampai rasa tak gembira. Saya tengah diet dan kawal makan ni for my next role. Sabar tau, saya akan kembali ceria balik nanti lepas dah capai berat ideal,” katanya.


Apa pendapat anda tentang apa yang Nabila alami? Adakah anda pernah mengalami perasaan serupa? Kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda dan komen di bawah jika anda ada sebarang pandangan atau pengalaman yang ingin dikongsi!


Jangan lupa untuk mengikuti blog kami untuk lebih banyak berita dan cerita menarik tentang selebriti kesayangan anda. Terima kasih kerana membaca! 😊

Previous Post Next Post

Contact Form