Nikita Willy Perlahan-Lahan Dalam Karier Selepas Hamil Anak Kedua, Masih Tergantung Tempat Bersalin



Selepas mengumumkan berita gembira tentang kehamilan anak keduanya di media sosial pada bulan Jun lalu, pelakon cantik Nikita Willy kini memberi fokus sepenuhnya kepada keluarganya. Nikita atau nama sebenarnya Nikita Purnama Willy, 30, menyatakan bahawa dia akan memperlahankan langkah dalam karier seninya.


Nikita dan suaminya, Indra Priawan, bakal menyambut kehadiran cahaya mata kedua pada bulan Disember ini. "Mulai sekarang, saya mahu memberi perhatian sepenuhnya kepada anak-anak. Sepertinya saya perlu mengurangkan aktiviti dan fokus pada keluarga tahun hadapan," kata Nikita.


Namun, apabila ditanya tentang di mana dia akan melahirkan anak keduanya, Nikita masih belum membuat keputusan. Sebelumnya, Nikita telah melahirkan anak pertamanya di Amerika Syarikat.


Nikita dan Indra, yang berkahwin pada 16 Oktober 2020, dikurniakan seorang anak lelaki bernama Issa Xander Djokosoetono yang kini berusia dua tahun.


Jangan lupa kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda untuk turut serta dalam berita terkini mengenai kehidupan Nikita Willy!

Previous Post Next Post

Contact Form