Noorkhiriah Kacau, Suami Diserang Asma dan Influenza di Terengganu!



Assalamualaikum, teman-teman! 🌟 Ada berita terkini mengenai pelakon kesayangan kita, Noorkhiriah, yang sedang menghadapi ujian berat. Suaminya, Azfaizul Ahtan, kini sedang dirawat di sebuah pusat perubatan swasta di Damansara, Selangor, selepas diserang asma dan influenza.


Noorkhiriah, atau lebih mesra dengan nama Khiriah, meluahkan kebimbangannya di Instagram Story. Menurutnya, keadaan suaminya semakin membimbangkan dan dia sangat susah hati.


"Assalamualaikum, mohon doakan suami saya sihat sepenuhnya dari semput dan influenza. Terima kasih semua," tulisnya.


Khiriah juga berkongsi betapa sukar keadaan ini buatnya, kerana dia berada di Terengganu untuk urusan kerja. Sementara itu, suami dan anaknya terpaksa bergilir-gilir dimasukkan ke hospital.


"Saya sudah berada jauh di Terengganu. Semoga Allah angkat doa-doa kita," harap Khiriah.


Untuk makluman, Khiriah dan Azfaizul mendirikan rumah tangga pada tahun 2006 dan dikurniakan tiga orang cahaya mata—Muhammad Hudhaifah (15 tahun), Muhammad Yusoff (13 tahun), dan Nur (6 tahun).


Mari kita sama-sama doakan agar suami Khiriah cepat sembuh dan keluarga mereka diberikan kekuatan dalam menghadapi dugaan ini. Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan supaya kita dapat sama-sama menyebarkan doa dan sokongan buat mereka. ❤️


#Noorkhiriah #DoaUntukKeluarga #KongsikanKepadaKawan

Previous Post Next Post

Contact Form