Pelik Jual Emas Pukul 2 Pagi, Rupa-rupanya IG Mierul Aiman Kena Godam... Sedang Ikhtiar Dapatkan Semula Akaun



Kejutan tengah malam! Pelakon popular Mierul Aiman baru-baru ini dikejutkan dengan berita buruk apabila akaun Instagram (IG) miliknya, yang mempunyai lebih 250,000 pengikut, telah digodam pada awal pagi Selasa.


Mierul, atau nama sebenarnya Mohammad Amirul Aiman Norazman, 26, mengakui betapa terkejutnya dia apabila pengurusnya, Aznie, memaklumkan tentang hantaran pelik di Instastory miliknya. Rupa-rupanya, akaun IG Mierul telah diserang dan kini pihak pengurusannya sedang berusaha keras untuk mendapatkan semula akaun tersebut.


"Semalam, selepas sidang media drama, sekitar pukul 2 pagi, pengurus saya hantar mesej memberitahu ada hantaran asing di Instastory saya. Bila saya cuba log masuk, saya tak boleh. Saya sedang usaha dengan cara terbaik untuk dapatkan semula akaun itu. Sekarang, team saya tengah ikhtiar cari jalan untuk dapatkannya kembali. Kalau tak berjaya, mungkin saya terpaksa buka akaun baharu," kata Mierul ketika dihubungi kami.


Walaupun berdepan dengan situasi yang mengecewakan ini, Mierul tetap bersikap positif. Dia berharap pengikutnya di Instagram tidak terpedaya dengan sebarang hantaran yang dibuat, terutamanya yang melibatkan wang ringgit.


Mierul juga bersyukur kerana foto-foto miliknya di dalam akaun tersebut masih lagi ada dan tidak dipadam. "Zaman sekarang memang banyak kes godam berlaku. Kalau nak jadi, jadi juga. Saya harap pengikut saya lebih berhati-hati dan tidak terpedaya dengan sebarang perkongsian di IG saya buat masa sekarang. Setakat ini, saya lihat akaun IG itu tidak ada ubah atau padam mana-mana foto saya, cuma tambah gambar jualan mereka itu sahaja," ujarnya.


Jadi, kepada semua pembaca, jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan supaya mereka juga tahu tentang kejadian ini dan lebih berhati-hati dengan akaun media sosial mereka!


Jom kongsi artikel ini dengan kawan-kawan supaya mereka tidak terlepas berita terkini ini!

Previous Post Next Post

Contact Form