Pipi Makin Tembam Lepas Sebulan Kahwin? Aaliyah Massaid Kongsi Cerita Lucu!


Kahwin sebulan, pipi semakin tembam—itu yang dikongsi oleh penyanyi Aaliyah Massaid yang juga isteri kepada YouTuber terkenal Indonesia, Thariq Halilintar. Menurut Aaliyah, perubahan ketara pada tubuhnya terutama pipi yang semakin mengembang, disebabkan oleh percutian bulan madu mereka yang penuh dengan makanan enak.


Aaliyah yang baru berusia 22 tahun mengakui bahawa dia teruja menikmati pasta semasa bercuti di Itali dan Greece, dan itulah antara sebab kenapa tubuhnya berubah. "Saya sangat bosan, saya rasa pipi saya semakin kembang kerana saya banyak makan pasta," kata Aaliyah dengan nada lucu.


Dalam vlog terbaru yang dimuat naik, Aaliyah berkongsi cerita ini selepas mendapat teguran daripada peminat mengenai perubahan pada tubuhnya. Walaupun ada perubahan, Aaliyah memilih untuk tidak bersenam untuk menurunkan berat badan.


"Tak akan bersenam, hanya sukan pengantin," ujar Aaliyah dengan senyuman malu.


Bagi anda yang ingin tahu lebih lanjut tentang kisah-kisah menarik pasangan suami isteri ini, jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda! Sertai kami dalam mengikuti kisah hidup Aaliyah dan Thariq yang penuh warna-warni ini. 🌟👰🤵


Kongsi artikel ini dan jangan lepaskan peluang untuk mengikuti perkembangan terkini mereka!

Previous Post Next Post

Contact Form