Puteri Sarah Ketawa Usikan Peminat: “Tak Ada Rujuk, Cukup Kami Berkawan”



Adakah anda masih berharap untuk melihat Puteri Sarah kembali bersama bekas suaminya, Syamsul Yusof? Nampaknya, impian itu hanyalah mimpi di siang hari! Puteri Sarah Liyana, yang lebih mesra disapa sebagai Sarah, dengan santai menolak cadangan peminat yang berharap dia rujuk kembali dengan pengarah terkenal itu.


“Saya hanya mampu ketawa sahaja. Tak kot (rujuk). Cukuplah kami sekadar berkawan dan sama-sama menjaga anak,” ujar Sarah sambil tersenyum ketika ditemui kami. Jelas sekali, ibu kepada dua orang cahaya mata ini lebih selesa meneruskan hidup tanpa dikaitkan lagi dengan bekas suaminya.


Sarah, yang kini berusia 39 tahun, turut menjelaskan bahawa hubungannya dengan Syamsul kini hanyalah atas dasar persahabatan demi kebahagiaan anak-anak mereka. “Kalau boleh, Sarah memang tak nak lagi dikaitkan dengan Syamsul,” tambahnya lagi.


Walaupun ramai yang mengaitkan kemelut rumah tangga Syamsul dan isterinya sekarang, Ira Kazar, sebagai kifarah, Sarah enggan mengulas lanjut. “Saya tak nak komen tentang itu. Tak baik dan saya sebenarnya tak nak ambil tahu,” katanya dengan tegas. Bagi Sarah, yang penting adalah terus mendoakan yang terbaik buat mereka.


Ketika ditanya mengenai tanggungjawab Syamsul terhadap anak-anak, Sarah mengakui bekas suaminya itu tetap menjalankan peranannya sebagai bapa dengan baik. “Syamsul ada jumpa anak-anak. Itu tetap tanggungjawab dia,” katanya.


Namun, yang paling mengejutkan, berita penceraian Syamsul dengan Ira baru-baru ini membuatkan Sarah terdiam seketika sebelum mengungkapkan perasaan simpati dan doanya buat pasangan tersebut.


Untuk rekod, perkahwinan Sarah dan Syamsul yang berlangsung pada 8 Mac 2014 berakhir dengan penceraian pada 14 Jun tahun lalu selepas sembilan tahun bersama. Mereka dikurniakan dua orang anak, Syaikhul Islam, 7, dan Sumayyah, 5 tahun. Baru-baru ini, Syamsul telah menfailkan cerai terhadap Ira kerana dikatakan tiada lagi persefahaman antara mereka.


Jangan Lupa! Kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda yang ingin tahu lebih lanjut tentang kisah kehidupan Puteri Sarah dan Syamsul. Siapa tahu, mungkin mereka juga ada pandangan yang menarik untuk dikongsi! 🌟

Previous Post Next Post

Contact Form