Remy Ishak Bertindik Hidung? Isteri Tampil Pertahankan, Ini Jawapannya!



Baru-baru ini, pelakon kesayangan ramai, Remy Ishak, mencuri perhatian apabila tampil dengan imej bertindik hidung. Ada yang memuji, tapi tak kurang juga yang mengecam dan mendakwa tindakan Remy itu hanyalah untuk mencari publisiti murahan. Namun, isteri Remy, Ezza Yusof, tak berdiam diri dan tampil mempertahankan suaminya.


Ezza, atau nama sebenarnya Roszaliza Yusof, menjelaskan bahawa Remy tidak perlu melakukan perkara sedemikian semata-mata untuk publisiti. Menurut Ezza, rezeki suaminya masih melimpah ruah dan tawaran berlakon tak pernah putus.


"Alhamdulillah, Allah beri rezeki kepada kami yang tak pernah putus. Susah suami saya ni nak dapat cuti," kata Ezza menerusi Instastory di Instagramnya.


Dia turut berkongsi komen daripada seorang netizen yang mendakwa Remy mengubah imej dengan bertindik kerana kerjayanya yang kononnya semakin hambar. Namun, Ezza dengan tenang menjawab bahawa suaminya hanya sekadar bergaya dan tiada niat untuk menarik perhatian.


"Bezanya, suami saya susah nak kongsi di media sosial. Semoga Allah permudahkan urusan adik ya," tulis Ezza lagi, menunjukkan betapa dia percaya pada suaminya dan tidak terkesan dengan dakwaan-dakwaan negatif.


Bahkan, Ezza sempat bergurau bahawa Remy sudah memulangkan cincin hidung tersebut kepadanya, mengajak semua untuk bertenang dan tidak melatah.


"Cincin itu dia (Remy) sudah pulangkan dekat saya, chill okay," tambahnya dengan santai.


Penampilan terbaru Remy dengan subang di hidung semasa menghadiri sidang media drama terbaharunya The Secret memang mengejutkan ramai, namun Remy menjelaskan bahawa subang itu hanya aksesori palsu untuk fesyen semata-mata.


Yang pasti, Remy tidak gentar dengan kritikan netizen dan terus melangkah ke depan dalam kerjayanya.


Jadi, apa pendapat anda? Adakah Remy sekadar berfesyen atau ada agenda lain? Kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda dan mari bincangkan sama-sama!

Previous Post Next Post

Contact Form