"Salah Faham Terbesar: Jin Hua Minta Maaf selepas Dakwa Dipukul Ham So Won"



Baru-baru ini, kisah rumah tangga pelakon Ham So Won mencuri perhatian ramai selepas suaminya, Jin Hua, mendakwa bahawa dia telah dibelasah teruk oleh isterinya pada 7 Ogos lalu. Cerita ini mula viral apabila Jin Hua memuat naik foto di InstaStory menunjukkan kesan luka berdarah pada mata dan hidungnya.


Jin Hua meluahkan rasa kecewa, "Ham So Won pukul saya. Saya bukan nak jatuhkan sebab dia pelakon, tapi lapan tahun kebelakangan ini sangat susah untuk saya." Keterangan tersebut menarik perhatian ramai netizen yang tidak berpuas hati, dan ada yang menganggap ini sebagai satu bentuk penderaan fizikal.


Namun, situasi ini mengambil perubahan mendadak apabila Jin Hua mengeluarkan kenyataan baru pada Khamis lalu, menarik balik tuduhannya. Dalam hantaran terbaru di InstaStory, Jin Hua menjelaskan bahawa kecederaan tersebut tidak ada kaitan dengan So Won dan mengakui kesilapannya yang mencalarkan imej isterinya.


"Saya percaya tindakan saya semalam salah. Saya tak patut buat begitu kepada wanita yang sudah melahirkan anak saya. Isteri saya orang yang baik, dan luka tersebut tiada kaitan dengan dia langsung. Saya minta maaf," jelasnya.


Ham So Won turut memberi respon, memberitahu bahawa suaminya tidak menyangka perkongsian tersebut akan mendapat perhatian media yang meluas. "Dia tak fikir panjang sebelum berkongsi, dan terkejut kerana hantaran tersebut terima banyak liputan media. Saya nak minta maaf bagi pihak dia," ujarnya.


Perlu diingatkan, Ham So Won pernah menjadi tajuk utama apabila melangsungkan perkahwinan dengan Jin Hua yang berusia 18 tahun lebih muda daripadanya pada 2018, walaupun tidak mendapat restu daripada keluarga kedua-dua belah pihak.


Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda untuk mengetahui lebih lanjut tentang perkembangan kisah ini!

Previous Post Next Post

Contact Form