Sarah Hilderbrand Kembali Berumah Tangga? Jejaka Mat Salih Jadi Pilihan Hati!



Siapa sangka, selepas sekian lama menyepi dari dunia hiburan, pelakon cantik Sarah Hilderbrand kini kembali mencuri tumpuan. Baru-baru ini, Sarah, atau nama penuhnya Nur Sarah Hilderbrand Asyraf Hilderbrand, 34, memberi bayangan bahawa dia sudah kembali berumah tangga, dan kali ini jejaka mat salih menjadi pilihan hatinya!


Melalui gambar-gambar yang dimuat naik di laman sosialnya, Sarah kelihatan mesra berpelukan dengan seorang lelaki yang dipercayai sebagai suaminya. Yang lebih menarik perhatian adalah foto jarinya yang dihiasi cincin dengan batu permata hitam yang elegan.


Ini bukan kali pertama Sarah berkongsi gambar jejaka tersebut di Instagram. Sebelum ini, dia juga pernah memuat naik gambar yang sama, membuatkan peminat terus berteka-teki mengenai status hubungannya. Dalam gambar terbaru, Sarah tampil anggun dengan baju kebaya dan tudung, manakala lelaki berkenaan mengenakan sut kemas, seolah-olah baru sahaja selesai majlis pernikahan.


Walaupun Sarah hanya meletakkan kapsyen ringkas dengan emoji senyum, ucapan tahniah daripada rakan-rakan selebriti seperti Serina Redzuan, Hafreez Adam, dan Zarina Zainuddin seakan mengesahkan berita gembira ini.


Untuk yang masih ingat, pada tahun 2022, Sarah membuat keputusan besar untuk meninggalkan Malaysia dan menyertai Tentera Udara Amerika Syarikat. Keputusan ini juga menyaksikan Sarah meninggalkan dunia seni yang telah lama diceburinya. Sebelum ini, Sarah pernah mendirikan rumah tangga dengan Otto Gillen pada November 2019, namun jodoh mereka tidak panjang.


Adakah benar Sarah sudah kembali bergelar isteri? Sama-sama kita nantikan perkembangan selanjutnya! Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda supaya mereka pun tahu kisah terkini Sarah Hilderbrand!


 Kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda di media sosial dan kongsikan pandangan anda tentang berita gembira ini di ruangan komen!

Previous Post Next Post

Contact Form