Selena Gomez Sediakan Majlis Kahwin? Peminat Syak Ada Sesuatu di Sebalik Follower TikToknya!



Wah, nampaknya Selena Gomez sekali lagi mencuri tumpuan! Kali ini, penyanyi terkenal itu telah membuat ramai tertanya-tanya apabila dia mula mengikuti akaun sebuah agensi perunding perkahwinan di TikTok. Agak mencurigakan, kan?


Peminat mula berspekulasi bahawa Selena dan teman lelakinya, Benny Blanco, mungkin sedang merancang sesuatu yang besar – ya, mungkin persiapan untuk majlis perkahwinan! Spekulasi ini semakin kuat selepas khabar angin tentang pertunangan mereka mula bertebaran sejak minggu lepas.


Apa yang lebih menarik ialah agensi perunding perkahwinan yang diikuti oleh Selena ini memang terkenal dengan portfolio menguruskan perkahwinan selebriti. Adakah ini petunjuk jelas bahawa Selena akan melangkah ke alam perkahwinan?


Sebelum ini, desas-desus mengenai pertunangan Selena dan Benny semakin hangat apabila Selena memuat naik gambar dengan emoji hati di jari manisnya. Ramai yang berpendapat Selena cuba menyembunyikan cincin pertunangan yang mungkin diberikan oleh Benny.


Namun begitu, sehingga kini, tiada kenyataan rasmi daripada kedua-dua mereka mengenai spekulasi ini. Peminat setia tentunya tidak sabar menunggu berita lanjut!


Kalau korang rasa artikel ni menarik, jangan lupa kongsikan dengan kawan-kawan! Mana tahu, kita semua akan jadi yang pertama tahu tentang majlis kahwin Selena Gomez!

Previous Post Next Post

Contact Form