Shuk Sahar Luah Rasa: “Aku Tak Pernah Bercerita Buruk Tentang Orang” – Apa Kata Anda?



Siapa sangka, pelawak terkenal Shuk Sahar baru-baru ini membuat kejutan di Instagram dengan satu luahan yang memeranjatkan ramai. Dalam satu hantaran Instastory pada malam Isnin, Shuk, atau nama sebenarnya Muhammad Shukri Mohamed Sahar, 38, memaklumkan bahawa dia tidak pernah bercakap buruk tentang orang lain seumur hidupnya.


Shuk yang kini dalam perhatian ramai, khususnya mengenai pergolakan rumah tangganya dengan isteri tercinta, Fara Salleh, berharap orang ramai menggunakan akal fikiran sebelum membuat sebarang spekulasi mengenai dirinya. Katanya, “Seumur hidup aku tak pernah bercerita buruk tentang orang. Harap orang boleh guna akal dan fikiran untuk menilai.”


Luahan ini dipercayai berkaitan dengan isu yang sedang melanda rumah tangganya. Dalam satu temu bual dengan kami, Fara mengakui bahawa dia telah meminta cerai dari Shuk kerana penat melayan kerenah suaminya yang sering menceritakan keburukannya kepada kenalan rapat, menyebabkan nama baiknya tercemar.


Fara juga telah menulis tentang kesulitan yang dihadapinya dalam satu Thread pada Isnin lalu. Menurutnya, walaupun dia sudah cuba mencari jalan penyelesaian, perubahan yang diharapkannya dari Shuk tidak berlaku meskipun sudah banyak berbincang.


Sebagai rekod, Fara dan Shuk mendirikan rumah tangga pada November tahun lalu, dan ini merupakan perkahwinan kedua Shuk. Sebelumnya, Shuk telah berkahwin dengan Rossa Sera, dan mereka bercerai pada 22 Mac 2023. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan dua orang cahaya mata, Nur Qurratu Ain, 8 tahun, dan Nur Assyifatu Aimi, 5 tahun.


Apa pendapat anda mengenai isu ini? Adakah anda percaya dengan penjelasan Shuk atau adakah anda merasakan ada kebenaran dalam luahan hati Fara? Kongsi pendapat anda dan jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda supaya mereka juga dapat tahu tentang perkembangan terkini ini!

Previous Post Next Post

Contact Form