"Suara Merdu Ira Kazar Lebih Memikat Hati dari Lakonan – Jom Dengar Kisahnya!"



Ketika nama Ira Kazar menjadi sebutan hangat dalam kisah rumah tangganya, ramai yang semakin ingin tahu perkembangan terkini isteri kepada pengarah terkenal, Syamsul Yusof. Dalam ketenangan menghadapi dugaan hidup, Ira atau nama sebenarnya Faghirah Fatini Kazaruddin, masih menjalani kehidupannya seperti biasa, walaupun kes perceraian dengan Syamsul bakal dibicarakan Selasa depan.


Dalam satu perkongsian video oleh pelakon Zarina Zainuddin, Ira kelihatan ceria bersama Zarina dalam sesi fotografi untuk mempromosikan koleksi tudung terbaharu milik usahawan terkenal, Datuk Seri Aliff Syukri. Di saat Zarina mengusik Ira untuk menceburi bidang lakonan, Ira dengan sopan menolak dan menjelaskan bahawa minatnya lebih kepada nyanyian.


"Tak kot (berlakon). Saya lebih suka menyanyi. Boleh saya nyanyi sikit?" kata Ira sambil mempamerkan suara merdunya menyanyikan lagu klasik "Madah Berhelah" oleh Ziana Zain.


Walaupun bakatnya dalam nyanyian memukau, kisah rumah tangga Ira dan Syamsul masih menjadi topik perbualan hangat selepas Syamsul memfailkan cerai pada Isnin lalu di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur, Kuala Lumpur. Untuk makluman, pasangan ini mendirikan rumah tangga pada 6 Januari 2023 di Selatan Thailand, dan berita gembira itu diumumkan sendiri oleh Syamsul di laman Instagramnya.


Nak tahu lebih banyak cerita menarik tentang selebriti kesayangan anda? Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda dan terus ikuti perkembangan terkini di blog kami!


Kongsi cerita ini sekarang dan jadikan ia perbualan hangat di kalangan rakan-rakan anda!

Previous Post Next Post

Contact Form