Suga BTS Terpalit Isu ‘Ponteng’ di Kem Tentera? Ini Cerita Penuh!


Nama Suga dari BTS sekali lagi menjadi bualan hangat netizen! Kali ini, khabar angin tentang dia yang dikatakan sering mengelat atau ‘ponteng’ semasa menjalani latihan ketenteraan menjadi topik perbincangan.


Cerita ini mula tersebar selepas seorang petugas kem tentera mendedahkan tingkah laku Suga yang dianggap kurang memuaskan semasa sesi latihan ketenteraan yang berlangsung sekitar November tahun lalu.


Dikatakan bahawa Suga, atau nama sebenarnya Min Yoon-gi, yang kini berusia 31 tahun, sering tidak menghadiri program atau kelas yang telah ditetapkan. Menurut sumber, dia akan bangun tidur, hanya menganggukkan kepala tanpa memahami apa-apa, kemudian melihat telefon, dan akhirnya tidur semula.


Lebih mengejutkan, ada dakwaan yang mengatakan Suga turut menunjukkan sikap kurang baik dengan cuba menjadi seorang pembuli pada awal semester latihan. Tindakan ini menyebabkan pihak berkuasa terpaksa membuat aduan kepada Pentadbiran Tenaga Kerja Tentera Serantau Seoul untuk siasatan lanjut.


Namun, pihak pengurusan Suga, Big Hit Music, sehingga kini masih berdiam diri dan belum mengeluarkan sebarang kenyataan rasmi mengenai isu ini.


Nak tahu lebih lanjut? Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda dan teruskan mengikuti berita terkini tentang Suga BTS! 🌟

Previous Post Next Post

Contact Form