“Takdir Tentukan Segalanya” - Yusof Haslam Akui Tak Berharap Puteri Sarah Kembali Kepada Syamsul



Datuk Yusof Haslam, penerbit yang dikenali ramai, tidak meletakkan sebarang harapan untuk melihat bekas menantunya, pelakon Puteri Sarah Liyana, kembali ke pangkuan anaknya, Syamsul Yusof. Pada usia 71 tahun, Yusof lebih memilih untuk mendoakan yang terbaik buat kehidupan anak-anaknya, tanpa campur tangan dalam keputusan peribadi mereka.


“Saya tak boleh kata saya mahu Sarah balik ke pangkuan Syamsul atau tidak. Kehidupan mereka adalah urusan mereka sendiri. Saya cuma mampu reda dengan takdir Allah,” kata Yusof dengan penuh tenang.


Yusof juga berkongsi perasaannya semasa ditemui di sidang media Festival Filem Malaysia (FFM) ke-33. Menurutnya, Puteri Sarah sendiri terkejut mendengar berita terkini mengenai Syamsul yang memfailkan cerai terhadap isteri barunya, Ira Kazar.


“Semalam, Sarah ada singgah ke rumah dan kami sempat bersembang. Dia pun tak sangka perkara itu akan terjadi, tapi dia pesan pada saya untuk terus mendoakan yang baik-baik buat Syamsul,” tambah Yusof.


Untuk pengetahuan semua, Syamsul dan Ira berkahwin pada Januari 2023 di Thailand, namun perkahwinan mereka kini menghadapi ujian besar. Sebelum ini, Syamsul dan Puteri Sarah pernah berkahwin selama sembilan tahun sebelum bercerai pada Jun 2023. Hasil perkahwinan mereka, dua cahaya mata, Syaikhu Islam dan Sumayyah, telah dilahirkan.


Kalau korang rasa artikel ini menarik, jangan lupa untuk kongsikan dengan kawan-kawan! Mungkin ada yang ingin tahu lebih lanjut tentang perkembangan dunia selebriti tanah air. Tekan butang kongsi sekarang! 📲✨

Previous Post Next Post

Contact Form