Tiga Tahun Pernikahan Berakhir: Nora Ariffin Kongsi Video Lafaz Cerai Suami



Dalam berita mengejutkan dunia hiburan, perkahwinan penyanyi popular Datuk Nora Ariffin dan suaminya, Dr Rushdi Ramli, berakhir dengan lafaz cerai talak satu.


Menerusi laman Instagram, Nora, 51, memuat naik video berdurasi 52 saat yang memaparkan detik sedih apabila suaminya melafazkan talak tersebut.


Walaupun menerima keputusan ini dengan reda, Nora memilih untuk tidak berkongsi butiran lanjut tentang punca perpisahan mereka.


"Alhamdulillah selesai, Allah sahaja yang tahu," tulisnya dalam kapsyen bersama video lafaz cerai yang dilakukan oleh Rushdi.


Dalam video tersebut, Rushdi menyebut, "Saya yang bernama Rushdi Ramli, dengan ini menceraikan dan mentalakkan isteri saya, Wan Norafiza Ariffin dengan talak satu kerana Allah."


Untuk pengetahuan, Nora sebelum ini berkahwin dengan Johan Nawawi pada tahun 1992 dan dikurniakan empat orang anak. Johan meninggal dunia pada 24 Mac 2017 akibat serangan jantung.


Pada akhir tahun 2021, Nora mengumumkan perkahwinannya dengan Rushdi, yang juga merupakan sahabat baik kepada Allahyarham Johan. Walau bagaimanapun, Nora enggan mengulas lebih lanjut mengenai perkahwinan tersebut dan keputusannya untuk berkongsi video ini.


Jangan lupa untuk berkongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda untuk mereka juga tahu perkembangan terkini dalam dunia hiburan.

Previous Post Next Post

Contact Form