Tom Masih Belum Bersedia Bertudung, Tapi Ada Rancangan Besar Tahun Depan!



Penyanyi popular, Tom atau nama sebenarnya Raja Farah Afzal Raja Ikram, yang kini berusia 38 tahun, baru-baru ini mendedahkan bahawa dia masih belum bersedia untuk mengenakan tudung walaupun sudah diminta oleh suaminya, Fuad Rahman, dan anak-anaknya. Menurut Tom, walaupun dia mahu berhijab apabila sudah benar-benar bersedia, dia risau tidak mampu untuk istiqamah dalam penampilan baharunya itu.


“Semenjak ada Fuad, anak-anak suruh saya pakai tudung kalau tidak berdosa. Fuad pun ada minta saya pakai tudung, tapi saya kata... lek lu lah. Saya takut kalau saya pakai tapi nanti buka balik, orang cakap buruk pula,” katanya dengan nada santai tetapi jujur.


Dalam pada itu, Tom juga berkongsi bahawa dia dan Fuad merancang untuk menunaikan ibadah umrah pada tahun hadapan. Namun, perasaan gementar tetap ada dalam diri Tom kerana dia merasakan ilmunya dalam agama masih belum cukup.


“Ikutkan tahun depan kami nak buat umrah, tapi takut nak ke sana sebab takut saya kena sumpah. Fuad ajak buat umrah, tapi saya bimbang kadang-kadang ambil air sembahyang pun tak betul. Tapi dia tetap dorong saya dan insya-Allah, doakan saya ya,” ujarnya penuh harapan.


Untuk makluman, Tom dan Fuad telah selamat bernikah pada 23 Februari 2023 di Batam, Indonesia, dan mereka dikurniakan seorang cahaya mata bernama Anggun pada Februari lalu. Sebelum ini, Tom telah melalui tiga perkahwinan dan mempunyai tiga orang anak lelaki, manakala Fuad pula pernah berkahwin dua kali dan memiliki dua orang anak.


Rancang Tunaikan Umrah dan Sertai Konsert 90an!


Selain daripada rancangan umrah, Tom dan Fuad juga akan membuat persembahan di Konsert Telan Kaset 90an yang akan berlangsung pada 12 dan 13 Oktober di Padang Timur, Petaling Jaya. Konsert ini turut menampilkan barisan artis terkenal seperti Zamani, Hasnol, Rahmad Mega, dan ramai lagi.


Tom mengajak anda semua untuk hadir menyaksikan konsert ini dan jangan lupa, kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda supaya mereka juga tidak ketinggalan dengan berita terkini Tom dan Fuad!


Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda ya!

Previous Post Next Post

Contact Form