Travis Scott Ditahan Polis di Paris: Bergaduh dengan Pengawal Keselamatan Hotel


Penyanyi rap terkenal, Travis Scott, baru-baru ini mencetuskan kejutan di Paris apabila dia ditahan polis selepas terlibat dalam pergaduhan dengan pengawal keselamatan di hadapan sebuah hotel lima bintang pada Jumaat lalu.


Menurut laporan Mirror, Travis, yang nama sebenarnya Jacques Bermon Webster, 33, berada dalam keadaan mabuk ketika insiden tersebut berlaku. Keganasan bermula apabila Travis bertengkar dengan seorang pengawal keselamatan sebelum pihak berkuasa turun campur untuk meleraikan keadaan.


Peter Allen, seorang wartawan yang melaporkan kejadian ini, menyatakan bahawa Travis tidak berada dalam keadaan waras untuk disoal siasat. "Suspek dalam keadaan mabuk dan terlibat dalam pertengkaran dengan seorang lelaki, kemungkinan besar penyambut tetamu hotel tersebut. Oleh kerana dia tidak boleh diajak bercakap dengan betul, dia terus dimasukkan ke dalam sel polis," katanya.


Insiden ini berlaku selepas Travis menonton perlawanan separuh akhir bola keranjang antara pasukan Amerika Syarikat dan Serbia. Ini bukanlah kali pertama Travis terlibat dalam kontroversi. Sebelumnya, dia juga berdepan dengan masalah undang-undang dan akan dihadapkan ke mahkamah pada bulan September ini berikutan insiden kapal layar di Miami, di mana dia turut dilaporkan berada dalam keadaan mabuk dan membuat gangguan.


Jangan lepaskan peluang untuk mengikuti perkembangan terkini tentang Travis Scott dan berita hiburan lainnya! Kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda agar mereka juga tahu apa yang sedang berlaku!

Previous Post Next Post

Contact Form