Tya Ariffin & Suami Sambut Khabar Gembira: Anak Ketiga Dalam Perjalanan!


Pelakon popular Tya Ariffin baru-baru ini mengejutkan peminat dengan berita gembira—dia dan suaminya, Asyraf Khalid, bakal menyambut ahli baru dalam keluarga mereka! 🌟


Dalam satu hantaran Instagram yang penuh kegembiraan, Tya, atau nama penuhnya Nurtria Wulandri Arifin, berkongsi detik manis tersebut dengan cara yang sangat kreatif. Dalam video yang dimuat naik pada hari Rabu, kita dapat melihat Tya dan Asyraf bersantai sambil memegang surat khabar dengan tajuk-tajuk yang sangat istimewa.


Tya dilihat memegang akhbar yang bertulis "Selamat datang anak kecil", manakala Asyraf memegang surat khabar dengan tajuk "Baby is on the way". Betul-betul sweet kan? 😍


Di ruangan kapsyen, Tya meminta para pengikutnya meneka berita atau pengumuman yang ingin dikongsikan. Ramai yang tidak sabar dan cepat-cepat memberi ucapan tahniah di ruangan komen, dan Tya tidak dapat menahan kegembiraannya. Dia membalas dengan ucapan terima kasih dan turut mengucapkan tahniah kepada mereka yang berjaya meneka berita baik tersebut.


Tya dan Asyraf telah mendirikan rumah tangga pada 1 November 2015 dan kini dikurniakan dua orang cahaya mata, Arif Jiwa yang berusia 7 tahun dan Azzahra Jiwa yang berusia 5 tahun. Kini, mereka bakal menambah seorang lagi ahli keluarga yang pasti akan membawa lebih kebahagiaan dan warna-warni dalam hidup mereka!


Jangan lupa kongsi berita gembira ini dengan kawan-kawan anda supaya mereka juga dapat merasai keceriaan yang sama! 🥳💕


Kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda dan mari sama-sama raikan berita bahagia Tya dan Asyraf!

Previous Post Next Post

Contact Form