"Uqasha Senrose Bongkar Sikap Sebenar Bekas Pembantu – Sampai Berani Pakai Baju Tidur Dia!"



Uqasha Senrose, pelakon yang selalu mencuri perhatian, kali ini tampil dengan pendedahan mengejutkan mengenai bekas pembantu peribadinya. Dalam satu perkongsian hangat di Instastory, Uqasha atau nama sebenarnya Nik Zaris Nik Sen, 32, menceritakan bagaimana dia telah dikhianati oleh individu yang sepatutnya dipercayai.


Menurut Uqasha, dia menerima bekas pembantunya bekerja tanpa bertanya latar belakang, malah memberikan layanan seperti keluarga sendiri. Walaupun tiada penggambaran dari bulan Oktober hingga Jun, Uqasha tetap memberikan gaji penuh. Namun, balasan yang diterima amat mengecewakan.


Bayangkan, bekas pembantunya bukan sahaja masuk ke bilik tidur peribadi tanpa kebenaran, malah berani memakai baju tidur milik Uqasha sesuka hati! “Perangai kampung mana ni?” kata Uqasha, menunjukkan rasa kecewanya.


Selain itu, bekas pembantu tersebut juga kerap mengadu domba mengenai majikan lama kepada Uqasha, kononnya untuk meraih simpati.


Minggu lalu, nama Uqasha menjadi bualan netizen di media sosial apabila dia dikaitkan dengan isu seorang artis wanita popular yang didakwa memukul pembantu peribadi. Namun, Uqasha menafikan sekeras-kerasnya tuduhan tersebut dan menegaskan dia tidak akan tergamak melakukan perkara sedemikian.


Pendedahan ini pastinya membuat ramai terkejut dan membuka mata tentang betapa pentingnya untuk berhati-hati dalam memilih orang yang boleh dipercayai.


Kongsi cerita panas ini dengan kawan-kawan anda, supaya mereka juga tahu siapa yang sebenarnya bersalah dalam drama ini. Tekan butang kongsi sekarang!

Previous Post Next Post

Contact Form