Video Lama Suga BTS Minum Arak di Atas Pentas: Peminat Kecewa, Kaki Botol atau Sekadar Ritual?



Baru-baru ini, Suga dari kumpulan BTS sekali lagi menjadi bualan hangat apabila video lamanya yang memaparkan dia minum arak di atas pentas kembali tersebar. Momen ini menjadi perbualan selepas Suga ditahan kerana menunggang skuter elektrik dalam keadaan mabuk.


Menurut Allkpop, video tersebut menunjukkan Suga sedang menikmati minuman keras di atas pentas semasa konsert-konsertnya, disambut dengan sorakan hangat dari peminat. Kononnya, ritual ini adalah cara Suga untuk berehat dan berkomunikasi dengan peminatnya secara lebih dekat.


Namun, selepas berita tentang penahanan Suga tersebar, beberapa netizen mula mempertikaikan tindakannya. Ada yang berpendapat bahawa aksi minum arak di atas pentas adalah sesuatu yang perlu dipertimbangkan dengan serius.


"Kenapa Suga perlu menunjuk-nunjuk minum arak? Ia sangat memalukan. Peminat terlalu kecewa melihat tindakannya," kata seorang netizen.


Ada juga yang menyangka bahawa Suga hanya berpura-pura minum dari botol wiski, tetapi kini terkejut apabila mengetahui bahawa dia memang menggemari alkohol.


Pada 6 Ogos lalu, Suga menjadi tajuk utama berita selepas ditahan kerana menunggang skuter elektrik dalam keadaan mabuk. Penyanyi itu kemudian dibebaskan di bawah pengawasan polis, dikenakan denda, dan lesen memandunya juga telah dibatalkan.


Apa pendapat anda tentang isu ini? Adakah tindakan Suga ini wajar dipertimbangkan atau hanya sekadar salah faham? Kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda dan beri tahu kami apa yang anda fikirkan!


Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini kepada rakan-rakan anda jika anda rasa mereka juga patut tahu tentang isu ini!

Previous Post Next Post

Contact Form