Aaron Aziz Puji Syamsul Berdamai dengan Keluarga Walau Masih Tidak Berhubung – Hubungan Selepas Konflik



Nampaknya hubungan antara pelakon Datuk Aaron Aziz dan pengarah Syamsul Yusof masih belum menemui jalan penyelesaian sejak timbulnya isu persengketaan antara mereka tahun lalu. Namun begitu, dalam satu kenyataan terbaru, Aaron Aziz menyatakan rasa lega apabila mendengar Syamsul sudah kembali berdamai dengan keluarganya.


“Saya tiada berhubung langsung dengan dia (Syamsul), tapi kalau dia sudah berdamai dengan keluarganya, Alhamdulillah. Itu sahaja yang boleh saya katakan,” kata Aaron dengan nada positif.


Aaron yang ditemui dalam satu acara Meet And Greet di Mee Hiris China Muslim, Sunway Putra Mall, turut berkongsi bahawa dia mengetahui tentang perdamaian itu melalui foto yang tular di media sosial. Foto tersebut memperlihatkan Syamsul bersama keluarganya, termasuk isterinya, Puteri Sarah, dalam suasana yang penuh kehangatan.


Namun begitu, Aaron memilih untuk tidak mencampuri urusan peribadi mereka. “Saya hanya lihat gambar keluarga bahagia mereka. Selain daripada itu, saya tidak mahu korek-korek atau ambil tahu hal rumah tangga orang lain,” jelas Aaron, yang lebih selesa menjaga privasi dan tidak menyibuk dengan urusan orang lain.


Bagi yang mengikuti kisah mereka, pada Mac tahun lalu, persengketaan ini bermula apabila Syamsul menggugurkan Aaron daripada barisan pelakon filem The Original Gangster kerana risau dengan keadaan kesihatannya pada waktu itu. Sehingga kini, Aaron dan Syamsul masih belum berjumpa mahupun berhubung untuk menyelesaikan masalah di antara mereka.


Di sebalik semua itu, Aaron tetap fokus kepada peminatnya. Dalam acara Meet And Greet tersebut, Aaron berkesempatan beramah mesra dengan 70 orang peminat setia yang hadir. Mee Hiris China Muslim, lokasi acara itu, dipilih bersempena pembukaan cawangan ke-34 restoran tersebut.


Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda supaya mereka juga tahu perkembangan terkini Aaron Aziz dan Syamsul Yusof!

Previous Post Next Post

Contact Form