"Ahn Se Ha Dituduh Membuli di Sekolah: Agensi Tindakan Tegas Terhadap Fitnah!"



Pelakon popular Ahn Se Ha kini menjadi tumpuan kontroversi apabila dituduh melakukan keganasan semasa zaman sekolah menengahnya. Namun, agensi yang menguruskan Se Ha, Hunus Entertainment, segera tampil menafikan tuduhan tersebut dan berjanji untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap pemfitnah.


Menurut agensi tersebut, dakwaan keganasan sekolah yang dilemparkan terhadap Se Ha adalah tidak berasas sama sekali. Mereka mengingatkan bahawa mereka akan bertindak tegas terhadap penyebaran maklumat palsu dan fitnah.


Kisah ini bermula pada Isnin lalu apabila seorang individu memuat naik dakwaan di media sosial, mendakwa bahawa dia adalah rakan sekelas Se Ha ketika di sekolah menengah. Individu tersebut menyatakan bahawa Se Ha terlibat dalam beberapa insiden buli, termasuk penderaan lisan, ugutan dengan kaca, dan memaksanya untuk bergaduh. Penulis tersebut juga menambah bahawa insiden tersebut meninggalkan trauma mendalam yang masih dirasakannya hingga kini.


Untuk makluman, Ahn Se Ha memulakan karier lakonannya pada tahun 2011 melalui drama ‘New Boeing Boeing’ dan telah terlibat dalam pelbagai drama sejak itu.


Jangan lepaskan peluang untuk mengikuti perkembangan lanjut mengenai isu ini. Jika anda merasa artikel ini menarik dan penting, kongsi dengan rakan-rakan anda! Teruskan membaca blog kami untuk berita terkini dan cerita menarik lainnya.

Previous Post Next Post

Contact Form