"Aiman Tak Kesah Duet Dengan Zizi Kirana di Majlis Resepsi, Tapi Netizen Ada Pesan Keras!"



Majlis resepsi Siti Jamumall dan suami, Aiman Tak Kesah, memang meriah habis! Salah satu momen yang paling mencuri perhatian adalah ketika Aiman, atau nama sebenarnya Khairul Aiman Abdul Kudus, 21, menunjukkan bakat nyanyiannya dengan berduet bersama penyanyi terkenal, Zizi Kirana. Lagu pilihan mereka? "Alhamdulillah" dendangan Too Phat dan Yasin.


Namun, siapa sangka, niat Aiman untuk menghibur tetamu mendapat reaksi yang agak pedas dari netizen. Rata-rata netizen menyuarakan pendapat mereka yang Aiman lebih baik teruskan dengan hobinya menjual baju bundle daripada mencuba nasib dalam dunia nyanyian.


Antara komen netizen yang mencuit hati:


"Baik Aiman buat live jual baju bundle je macam biasa, bakat yang perlu dipendam." "Kadang-kadang kena sedar diri juga, kalau setakat hafal lagu tu tak semestinya boleh nyanyi."


Walaupun begitu, kritikan tersebut langsung tidak menjejaskan mood Aiman dan isterinya, Siti Jamumall. Siti, atau nama sebenarnya Siti Suriani Wahiddin, 26, mengambil kecaman tersebut dengan hati terbuka, malah menganggap gelaran ‘pengantin sampah’ yang diberikan netizen sebagai cabaran untuk mereka terus maju.


“Kami dah biasa dengan kecaman. Dari awal kami buat siaran langsung, memang dah ada yang tak puas hati. Tapi, semua itu hanya membakar semangat kami untuk terus berjaya,” kata Siti dengan penuh yakin.


Menariknya, Siti juga mendedahkan kos keseluruhan majlis resepsi mereka yang mencecah lebih RM300,000. Memang majlis gah habis!


Selain Zizi, penyanyi Ayu Damit juga turut membuat persembahan memeriahkan lagi suasana.


Untuk yang belum tahu, Siti pernah mendirikan rumah tangga dengan Mohammad Syafiq pada 2019 dan dikurniakan dua anak lelaki. Namun, jodoh tak panjang, dan kini Siti bergelar isteri kepada Aiman selepas mereka bernikah pada awal Jun lalu di Satun, Thailand.


Seronok baca kisah mereka? Jangan lupa kongsi artikel ni dengan kawan-kawan supaya mereka pun tak ketinggalan dengan cerita panas ni!

Previous Post Next Post

Contact Form