Aina Abdul Sibuk Persiapan Konsert, Tepis Gosip Cinta – Fokus Pada Kerjaya!



Siapa yang tak kenal dengan Aina Abdul? Penyanyi berbakat besar ini sering menjadi bualan ramai dengan suaranya yang memukau. Namun, baru-baru ini timbul gosip bahawa Aina sedang bercinta dengan juruvideo peribadinya. Apa kata Aina? Dia menepis dakwaan tersebut dan menegaskan bahawa soal cinta bukanlah fokus utamanya sekarang.


"Tiada Masa untuk Cinta, Sibuk dengan Konsert!"


Aina Abdul, yang kini berusia 31 tahun, menegaskan bahawa dia terlalu sibuk dengan karier seninya yang sedang memuncak. Menurutnya, buat masa ini, tiada sesiapa yang istimewa dalam hatinya kerana jadual kerjanya yang padat. Malah, Aina berseloroh bahawa mana-mana lelaki yang cuba mendekatinya akan merasa rugi kerana dia terlalu sibuk.


"Saya perlu berhati-hati bila menjawab soalan ini. Banyak hati yang perlu dijaga, terutamanya hati ibu saya. Tapi jujurnya, saya tidak ada masa untuk soal hati sekarang, fokus saya hanya pada kerja," kata Aina.


Privasi Utama, Tak Akan Kongsi Kisah Cinta


Kalau ada yang berharap untuk mendengar berita romantik dari Aina, maaflah ya! Aina dengan tegas mengatakan bahawa jika dia mempunyai teman lelaki sekalipun, hal tersebut tidak akan dikongsikan kepada umum. Baginya, soal hati dan perasaan adalah sesuatu yang terlalu peribadi.


"Kalau nak kenali saya, cukuplah melalui lagu-lagu saya. Soal hati, biarlah ia kekal rahsia," tambahnya lagi.


Bila Hati Terbuka untuk Cinta? Allah Saja Yang Tahu!


Bila ditanya tentang perancangan masa depan dan soal cinta, Aina menjelaskan bahawa dia belum bersedia untuk fasa tersebut. Masih banyak yang perlu diutamakan, terutamanya persiapan konsert besar yang sedang menanti.


"Bila pintu hati saya akan terbuka, hanya Allah yang tahu. Saya tak berani nak kata tidak pada cinta, sebab itu semua perancangan Allah," ujarnya penuh makna.


Konsert Aina Abdul Imaji Tour – Tiga Lokasi Menanti Peminat!


Untuk peminat tegar Aina Abdul, inilah peluang anda untuk menyaksikan Aina secara live! Aina bakal mengadakan konsert jelajah "Aina Abdul Imaji Tour" yang akan berlangsung di tiga lokasi istimewa: Sarawak, Kedah, dan Kuala Lumpur. Konsert ini dijangka menjadi platform terbaik untuk Aina berinteraksi lebih dekat dengan peminatnya, termasuk golongan mahasiswa.


Lokasi konsert adalah:


Universiti Malaysia Sarawak (14 Disember)

Zepp, Kuala Lumpur (27 Disember)

Universiti Utara Malaysia, Kedah (11 Januari 2025)

Jangan lepaskan peluang ini! Tiket akan mula dijual pada 10 September, pukul 10 pagi di laman web Ticket2u.


Jom Kongsi Artikel Ini!


Kalau korang peminat Aina Abdul atau ada kawan yang minat dengan kisah hidupnya, jangan lupa kongsikan artikel ini dengan mereka! Lagi ramai yang tahu, lagi meriah suasana. 😊

Previous Post Next Post

Contact Form